Szabadulj meg a vállfájdalomtól!

Nem kell együttélned vele, csak kövesd a tippeket.

Nem kell együttélned vele, csak kövesd a tippeket.

A vállsérülések nem válogatnak. A súlyzós edzést végzők sérüléseinek 36 százalékát ez teszi ki.

Mit tehetsz ellene? Morey Kolber, korábbi áldozat elmesélni, neki hogyan sikerült visszanyernie az egészségét.

Tiltóslistás gyakorlatok

Hiába csökkented a súlyok mennyiségét, léteznek olyan gyakorlaotk, amiket egyszerűen ki kell hagynod. Ilyenek a vállból nyomás és minden olyan mozdulat, amikor a könyököd be van hajlítva. Az instabil ízületek is okozhatnak sérülést, gyakran erőfordul olyan sportolóknál, akik gyakran végeznek evezést és oldalra emelést, a könyöküket pedig a válluk fölé emelik. Egyébként a fekvenyomás is veszélyes lehet.

A helyes végrehajtás

Ez mindennél fontosabb. Ha szabályosan hajtod végre a gyakorlatokat, bármilyen nehéz súllyal is végzed, nem sérülhetsz le olyan könnyen.

Erősítsd a trapézokat

A trapézizmaidat muszáj kezelésbe venned, mert ha ezek erősek, a vállaid is egészségesek maradnak. Az alsó trapézimaidat könnyen erősítheted: csak húzd le a vállaid és próbáld meg közelíteni egymáshoz a lapockáid.

Olvasd el ezt is!
10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft