Szabadulj meg a vállfájdalomtól!

Nem kell együttélned vele, csak kövesd a tippeket.

Nem kell együttélned vele, csak kövesd a tippeket.

A vállsérülések nem válogatnak. A súlyzós edzést végzők sérüléseinek 36 százalékát ez teszi ki.

Mit tehetsz ellene? Morey Kolber, korábbi áldozat elmesélni, neki hogyan sikerült visszanyernie az egészségét.

Tiltóslistás gyakorlatok

Hiába csökkented a súlyok mennyiségét, léteznek olyan gyakorlaotk, amiket egyszerűen ki kell hagynod. Ilyenek a vállból nyomás és minden olyan mozdulat, amikor a könyököd be van hajlítva. Az instabil ízületek is okozhatnak sérülést, gyakran erőfordul olyan sportolóknál, akik gyakran végeznek evezést és oldalra emelést, a könyöküket pedig a válluk fölé emelik. Egyébként a fekvenyomás is veszélyes lehet.

A helyes végrehajtás

Ez mindennél fontosabb. Ha szabályosan hajtod végre a gyakorlatokat, bármilyen nehéz súllyal is végzed, nem sérülhetsz le olyan könnyen.

Erősítsd a trapézokat

A trapézizmaidat muszáj kezelésbe venned, mert ha ezek erősek, a vállaid is egészségesek maradnak. Az alsó trapézimaidat könnyen erősítheted: csak húzd le a vállaid és próbáld meg közelíteni egymáshoz a lapockáid.

Olvasd el ezt is!
Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft