Egészséges szokások, amikkel nagy eredményeket szerezhetsz

Nem feltétlenül kell hatalmas dolgokat véghezvinned, elég, ha ezekre figyelsz:

Nem feltétlenül kell hatalmas dolgokat véghezvinned, elég, ha ezekre figyelsz:

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ezért más a futók szíve
  1. Plankelj - semmire nincs szükséged ehhez a gyakorlathoz, csak magadra. A törzsizmok erősítése nagyon fontos a stabil, sérülésmentes sporthoz, ezért érdemes naponta 30-60 másodpercig plankelned.
  2. Nyújts - jobb kedved lesz, energikusabbnak érzed tőle magad, ráadásul a sérüléseket és az izomlázat is elkerülheted, hajlékonyabb leszel.
  3. Nassolj magvakat - egészséges olajokban és fehérjében is gazdagok.
  4. Végezz súlyzós edzést is - hetente 1-2 alkalommal végezz ilyen erősítő edzést is, mivel felpörgeti a metabolizmusod, a csontjaid sűrűbbé válnak és az izmaid erősödnek.
  5. Szokj le a szénsavas italokról - nem csak a fogadinak tesznek rosszat, de el is hízhatsz tőlük.
  6. Főzz magadnak - így csomó felesleges kalóriát megspórolhatsz!

A cikk folytatását itt találod.

Ennek a nőnek a bosszúszelfije hatalmas vitát generált! Szerintetek hős, vagy nem?

Miután felfedezte, hogy férje pornót néz, meglepő döntésre szánta el magát.

Szerezz MMA-s karizmokat ezzel az edzéstervvel! Menni fog?

Ezzel az öt gyakorlatokkal bombabiztos fegyvereket varázsolhatsz a karjaidból.

Ez a mágikus ismétlésszám, amivel erősödhetsz és izmosodhatsz is!

Azt gondolom, hogy egy elég gyakran merül fel a következő kérdés: „Hány ismétlést csináljak egy sorozatban?”

3 dolog, amit eddig nem tudtál az izzadtságról

Ne bánd, hogy van, nagyon jó szolgálatot tesz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft