Egészséges szokások, amikkel nagy eredményeket szerezhetsz

Nem feltétlenül kell hatalmas dolgokat véghezvinned, elég, ha ezekre figyelsz:

Nem feltétlenül kell hatalmas dolgokat véghezvinned, elég, ha ezekre figyelsz:

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ezért más a futók szíve
  1. Plankelj - semmire nincs szükséged ehhez a gyakorlathoz, csak magadra. A törzsizmok erősítése nagyon fontos a stabil, sérülésmentes sporthoz, ezért érdemes naponta 30-60 másodpercig plankelned.
  2. Nyújts - jobb kedved lesz, energikusabbnak érzed tőle magad, ráadásul a sérüléseket és az izomlázat is elkerülheted, hajlékonyabb leszel.
  3. Nassolj magvakat - egészséges olajokban és fehérjében is gazdagok.
  4. Végezz súlyzós edzést is - hetente 1-2 alkalommal végezz ilyen erősítő edzést is, mivel felpörgeti a metabolizmusod, a csontjaid sűrűbbé válnak és az izmaid erősödnek.
  5. Szokj le a szénsavas italokról - nem csak a fogadinak tesznek rosszat, de el is hízhatsz tőlük.
  6. Főzz magadnak - így csomó felesleges kalóriát megspórolhatsz!

A cikk folytatását itt találod.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft