Egészséges szokások, amikkel nagy eredményeket szerezhetsz

Nem feltétlenül kell hatalmas dolgokat véghezvinned, elég, ha ezekre figyelsz:

Nem feltétlenül kell hatalmas dolgokat véghezvinned, elég, ha ezekre figyelsz:

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ezért más a futók szíve
  1. Plankelj - semmire nincs szükséged ehhez a gyakorlathoz, csak magadra. A törzsizmok erősítése nagyon fontos a stabil, sérülésmentes sporthoz, ezért érdemes naponta 30-60 másodpercig plankelned.
  2. Nyújts - jobb kedved lesz, energikusabbnak érzed tőle magad, ráadásul a sérüléseket és az izomlázat is elkerülheted, hajlékonyabb leszel.
  3. Nassolj magvakat - egészséges olajokban és fehérjében is gazdagok.
  4. Végezz súlyzós edzést is - hetente 1-2 alkalommal végezz ilyen erősítő edzést is, mivel felpörgeti a metabolizmusod, a csontjaid sűrűbbé válnak és az izmaid erősödnek.
  5. Szokj le a szénsavas italokról - nem csak a fogadinak tesznek rosszat, de el is hízhatsz tőlük.
  6. Főzz magadnak - így csomó felesleges kalóriát megspórolhatsz!

A cikk folytatását itt találod.

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Ezt az egy gyakorlatot végezd el az erős farizmokért

Ha voltál már jógázni, biztos, hogy ismerős lesz a következő gyakorlat!

Hihetetlen átalakulás: a spanyol hajléktalan férfi sírva fakadt, miután meglátta magát

Egy menő spanyol fodrászat alakította át Jose Antoniót, az 55 éves hajléktalan férfit. A szalon tulajdonosa már egy ideje ismerte a férfit, aki egy parkolóban próbált pénzt gyűjteni.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft