Egészséges szokások, amikkel nagy eredményeket szerezhetsz

Nem feltétlenül kell hatalmas dolgokat véghezvinned, elég, ha ezekre figyelsz:

Nem feltétlenül kell hatalmas dolgokat véghezvinned, elég, ha ezekre figyelsz:

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ezért más a futók szíve
  1. Plankelj - semmire nincs szükséged ehhez a gyakorlathoz, csak magadra. A törzsizmok erősítése nagyon fontos a stabil, sérülésmentes sporthoz, ezért érdemes naponta 30-60 másodpercig plankelned.
  2. Nyújts - jobb kedved lesz, energikusabbnak érzed tőle magad, ráadásul a sérüléseket és az izomlázat is elkerülheted, hajlékonyabb leszel.
  3. Nassolj magvakat - egészséges olajokban és fehérjében is gazdagok.
  4. Végezz súlyzós edzést is - hetente 1-2 alkalommal végezz ilyen erősítő edzést is, mivel felpörgeti a metabolizmusod, a csontjaid sűrűbbé válnak és az izmaid erősödnek.
  5. Szokj le a szénsavas italokról - nem csak a fogadinak tesznek rosszat, de el is hízhatsz tőlük.
  6. Főzz magadnak - így csomó felesleges kalóriát megspórolhatsz!

A cikk folytatását itt találod.

Tedd golyóállóvá a hátad!

Tudtad, hogy a törzsednél több mint két tucat izom található? Minél erősebbek, annál könnyebben stabilizálják és védik a gerinced.

Itt a jövő: megnyílik az első kávézó, ahol robotok elégítik ki orálisan a vendégeket

Fizetnél 22.000 forintot egy kávéért? Na és egy olyanért, amihez kapsz egy orális kényeztetést egy szexrobottól?

6 tipp - tedd ezt, ha teleetted magad

Miről szól a karácsony? A legtöbb helyen a test jelzéseinek figyelmen kívül hagyásáról (ez az 1 szelet még belémfér), a nagy zabálásról.

Ez a srác több mint 200 méteres magasságban teker

Az osztrák trialos, Fabio Wibmer csak 21 éves, de nagyon vakmerő.

Edzés=jobb szex - ezért kellene többször edzeni a csajoddal

Az edzés sokat lendíthet a szexuális életeden fizikálisan és mentálisan is.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés