Egészséges szokások, amikkel nagy eredményeket szerezhetsz

Nem feltétlenül kell hatalmas dolgokat véghezvinned, elég, ha ezekre figyelsz:

Nem feltétlenül kell hatalmas dolgokat véghezvinned, elég, ha ezekre figyelsz:

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ezért más a futók szíve
  1. Plankelj - semmire nincs szükséged ehhez a gyakorlathoz, csak magadra. A törzsizmok erősítése nagyon fontos a stabil, sérülésmentes sporthoz, ezért érdemes naponta 30-60 másodpercig plankelned.
  2. Nyújts - jobb kedved lesz, energikusabbnak érzed tőle magad, ráadásul a sérüléseket és az izomlázat is elkerülheted, hajlékonyabb leszel.
  3. Nassolj magvakat - egészséges olajokban és fehérjében is gazdagok.
  4. Végezz súlyzós edzést is - hetente 1-2 alkalommal végezz ilyen erősítő edzést is, mivel felpörgeti a metabolizmusod, a csontjaid sűrűbbé válnak és az izmaid erősödnek.
  5. Szokj le a szénsavas italokról - nem csak a fogadinak tesznek rosszat, de el is hízhatsz tőlük.
  6. Főzz magadnak - így csomó felesleges kalóriát megspórolhatsz!

A cikk folytatását itt találod.

Mi a jobb: az interval vagy a kardió?

A nyári kockahas projekt keretei között mindenki nekiáll bőszen kardiózni. Már sokszor mondtam, most is elismétlem: a diéta kezdete, ill. a „fogyni akarok” mondat elhangzása szinte mindig egybeesik az „El fogok menni futni.” megjegyzéssel…

5 ok, amiért a nők kerülik a szexet

5-ből 1 nő nem elégedett a szexuális életével - derül ki egy új kutatásból.

Vége a megbánt, túlmulatott estéknek: Karkötő, ami nem hagy berúgni

A bőrödön keresztül méri az alkoholszintet, hogy soha ne vetkőzz ki magadból.

Van az úgy, hogy diéta közben az agy gátolja a fogyást

Ha kevesebbet eszel, bizonyos agysejtek csökkentik tested energiafelhasználását.

Fizess elő az Instyle magazinra egy évre most 70%-os kedvezménnyel!
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft