3 gyakorlat a térd-, és hátfájdalom enyhítésére

Mutatunk három olyan korrekciós gyakorlatot, amit heti 3-szor végezve javíthatsz a rugalmasságodon.

Mutatunk három olyan korrekciós gyakorlatot, amit heti 3-szor végezve javíthatsz a rugalmasságodon.

Kép
forrás: prevention.com

1. Hintázó guggolás
Guggolj le, a lábaid legyen vállaszéles terpeszben. A kezeid kulcsold össze a mellkasod előtt, a könyököd nyomd a térded belső részéhez. Helyezd át a súlypontod egyik oldalról a másikra 30 mp-n keresztül.

Kép
forrás: prevention.com

2. 3-pontos mobilitásfejlesztő gyakorlat
Térdelj le az egyik lábaddal egy fal előtt. Az elöl lévő talpad tartsd a talajon, majd dőlj előre addig, amíg az elöl lévő térded a falhoz ér. Maradj így 5 másodpercig, majd térj vissza kiinduló helyzetbe. 2x ismételd oldalanként.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Térdben erős
Kép
forrás: prevention.com

3. Talpasszázs teniszlabdával
Fogj egy teniszlabdát és tedd rá az egyik talpad. Gurítsd előre-hátra a labdát. Ha találsz egy érzékeny pontot, kissé erősebben nyomd a talpad a labdához és folytasd a masszírozást fél-1 percen keresztül.

73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft