3 gyakorlat a térd-, és hátfájdalom enyhítésére

Mutatunk három olyan korrekciós gyakorlatot, amit heti 3-szor végezve javíthatsz a rugalmasságodon.

Mutatunk három olyan korrekciós gyakorlatot, amit heti 3-szor végezve javíthatsz a rugalmasságodon.

Kép
forrás: prevention.com

1. Hintázó guggolás
Guggolj le, a lábaid legyen vállaszéles terpeszben. A kezeid kulcsold össze a mellkasod előtt, a könyököd nyomd a térded belső részéhez. Helyezd át a súlypontod egyik oldalról a másikra 30 mp-n keresztül.

Kép
forrás: prevention.com

2. 3-pontos mobilitásfejlesztő gyakorlat
Térdelj le az egyik lábaddal egy fal előtt. Az elöl lévő talpad tartsd a talajon, majd dőlj előre addig, amíg az elöl lévő térded a falhoz ér. Maradj így 5 másodpercig, majd térj vissza kiinduló helyzetbe. 2x ismételd oldalanként.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Térdben erős
Kép
forrás: prevention.com

3. Talpasszázs teniszlabdával
Fogj egy teniszlabdát és tedd rá az egyik talpad. Gurítsd előre-hátra a labdát. Ha találsz egy érzékeny pontot, kissé erősebben nyomd a talpad a labdához és folytasd a masszírozást fél-1 percen keresztül.

Glutamin – Tényleg segít izmot építeni?

A glutamin az egyik leggyakrabban emlegetett aminosav. Amikor elmegyünk egy kiegészítőket áruló boltba, akkor az eladó a fehérje, BCAA és vitamin eladása után ezt is elkezdi nekünk ajánlgatni.

A heteroszexuális nőknek van a legkevesebb orgazmusa

Egy elég lehangoló kutatási eredmény szerint a heteroszexuális nők kevesebb orgazmust élnek át, mint bárki más.

Ételek, amikkel felveheted a harcot a kopaszodás ellen

Egyre több a kihullott hajszál a lefolyóban? Nem vagy egyedül! A kopaszodás okai nagyon változatosak lehetnek, például autoimmun betegség, cukorbetegség, vitaminhiány, stressz és az alváshiány is produkálhat hasonló tüneteket.

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft