Harcolj a depresszió ellen kávéval!

A kávé újabb pzoitív hatása!

A kávé újabb pzoitív hatása!

Kiderült, hogy a depresszió sötét árnyéka utálja a kávé illatát. Egy nemrég leközölt tanulmány szerint azok, akik naponta 2-3 csészényi kávét isznak meg, 15%-kal kisebb eséllyel lesznek depressziósak; míg azoknál, akik minimum napi négyet szürcsölnek el, ez a szám 20%-ra nő.

Ezt a koffein dopaminpörgető képességeinek tulajdonítják, mert a koffeinmentes kávé kedvelőinél ez a százalékbeli javulás nem tapasztalható. „Most már egyértelműen látszik, hogy az agy dopaminban gazdag részei sokkal fontosabb szerepet játszanak a depresszióban, mint ahogy azt gondoltuk”, mondja Bertil Fredholm professzor, a svéd Karolinska Insitute gyógyszerésze. Úgyhogy barista! Nekünk duplakávé lesz!

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft