Harcolj a depresszió ellen kávéval!

A kávé újabb pzoitív hatása!

A kávé újabb pzoitív hatása!

Kiderült, hogy a depresszió sötét árnyéka utálja a kávé illatát. Egy nemrég leközölt tanulmány szerint azok, akik naponta 2-3 csészényi kávét isznak meg, 15%-kal kisebb eséllyel lesznek depressziósak; míg azoknál, akik minimum napi négyet szürcsölnek el, ez a szám 20%-ra nő.

Ezt a koffein dopaminpörgető képességeinek tulajdonítják, mert a koffeinmentes kávé kedvelőinél ez a százalékbeli javulás nem tapasztalható. „Most már egyértelműen látszik, hogy az agy dopaminban gazdag részei sokkal fontosabb szerepet játszanak a depresszióban, mint ahogy azt gondoltuk”, mondja Bertil Fredholm professzor, a svéd Karolinska Insitute gyógyszerésze. Úgyhogy barista! Nekünk duplakávé lesz!

Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft