3 mód, ahogy a túltömött naptárad kihat rád az öv alatt

Őrülten sokat dolgozol? Ennek nem csak az lesz a következménye, hogy nem alszol: a szexuális életedre is negatív hatással van a sok munka.

Őrülten sokat dolgozol? Ennek nem csak az lesz a következménye, hogy nem alszol: a szexuális életedre is negatív hatással van a sok munka.

Sajnos a kevés alvás a hormonjaid és a belső órád is összezavarja, aminek a szerszámod is megihatja a levét. A következő dolgok történnek, ha sokat túlórázol:

Sokat kell vizelned

Ha nem hagyományos munkaidő szerint dolgozol, vagy sokat éjszakázol, a kelleténél többször mész wc-re. A Baylor College kutatása szerint 3-ból 1 férfinél jelentkeztek alvási nehézségek a műszakváltás során. Mivel a biológiai ritmusuk is összezavarodott a megváltozott munkaidő hatására, többször jártak wc-re, gyakrabban volt vizelési ingerük, a vizeletük akadozott és éjjel is gyakran meglátogatták a mosdót.

Az alacsony tesztoszteronszint több jelével is megküzdesz

Ha sokáig dolgozol, csökken az energiaszinted, a libidód, gyengébbé válsz, kevésbé leszel kitartó, romlik az állóképességed és az erekciód sem lesz a régi - ezek a problémák pedig mind a hormon szintjének csökkenésével magyarázhatók. A Baylor College tanulmánya azt is igazolta, hogy azok a férfiak, akiknek alvási nehézségeik voltak, nagyobb eséllyel szenvedtek az alacsony tesztoszteronszint tüneteitől.

A spermád bánja

A kutatás szerint az éjszakai műszak a sperma minőségére is negatívan hat. A szakértők azt is kiderítették, hogy az éjjel dolgozóknak rosszabb a spermájuk motilitása, így a nemzőképességükre sincs jó hatással az alváshiány. Hozzátették, hogy a túl sok és túl kevés alvás is negatívan hat a spermák motilitására.

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft