Erősítsd meg a bokád! 3 ok, amiért rettentően fontos

Fontosabb, mint gondolnád!

Fontosabb, mint gondolnád!

Megelőzhetsz több különböző sérülést

Ha lábfejed és a bokád nem megfelelően „áll”, abból több más probléma is kialakulhat a tested magasabban elhelyezkedő részein. Ebből jöhet létre az Achilles ín gyulladása, a térdfájás, vagy a derékprobléma is akár. Ha a boka környékén található izmok azonban erősen tartanak, azzal javítják a lépésedet is, és megelőzheted a különböző sérüléséket. Persze, nagyon fontos, hogy olyan cipőt válassz, ami belekényszeríti a lábadat a megfelelő állásba, és ott tartja a bokádat, ahol lennie kell, de soha ne feledkezz be a lábszárad erősítésről.

Gyorsabbá, kitartóbbá válhatsz

Az elit atlétáknak kifejezetten erősek a boka környéki izmaik, ez pedig azt eredményezi, hogy sokkal robbanékonyabbak, nehezebben fáradnak el, és gyorsabbak. Mindegy, hogy terepen futsz (a talaj egyenetlensége miatt fontos), vagy aszfalton (a kemény talajhoz való ütközés miatt elengedhetetlen), erős boka kell neked!

Javíthatsz a futóstílusodon

Ha nincs semmilyen deformitás, és maximálisan erős a bokád, akkor az egész futóstílusod is hatékonyabbá válik, ami azt jelenti, hogy egyrészt szebben, de sokkal könnyebben is futsz majd.

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
5 gyakorlat az alsó lábszárad erősítésére

A cikk eredetileg a runnersworld.hu tartalma

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Kicsit híztál csak a diplomaosztó óta? Nagy lehet a baj

A diszkrét dad bod is komoly veszélyeket rejthet.

A tudomány szerint te sem edzel elég keményen

Azt hiszed, a határaidat feszegeted, pedig...

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft