Ezt a gyümölcsöt ajánlják a szakemberek rendszeres sportoláshoz

Nem is gondolnád, mennyi előnye van a meggyfogyasztásnak.

Nem is gondolnád, mennyi előnye van a meggyfogyasztásnak.

Táplálékkiegészítőkkel megspékelt világunkban nehéz eligazodni. Ki tudja már, mit érdemes enni a rendszeres sportoláshoz? Mi most egy kicsit közelebb kerültünk a megoldáshoz, legalábbis, ami a gyümölcsöket illeti.

Egy nemzetközi kutatás alapján a szakemberek a meggyre esküsznek, melynek rendszeres fogyasztása csökkenti a daganatos megbetegedések kialakulásának esélyét. A kis vörös ráadásul

antioxidánsokban, ásványi anyagokban és vitaminokban gazdag, amik kifejezetten jól jönnek a rendszeres sportolással edzett szervezetnek.

A meggy kvercetintartalma révén csökkenti a szív- és érrendszeri betegségek esélyét, sőt, ha ne adj Isten sérüléssel bajlódsz, kifejezetten ajánlott meggyet fogyasztanod. Ez a gyümölcs ugyanis védi az izomzatot, és segíti a regenerációt is. Egy brit kutatás nemrég azt is bebizonyította, hogy jó hatással van az izomépítésre, úgyhogy súlyzózás előtt is nyugodtan bekaphatsz belőle néhányat.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Kicsit híztál csak a diplomaosztó óta? Nagy lehet a baj

A diszkrét dad bod is komoly veszélyeket rejthet.

A tudomány szerint te sem edzel elég keményen

Azt hiszed, a határaidat feszegeted, pedig...

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft