Naponta többször, hosszabban is szundiznál? Csak óvatosan, mert rámehet az egészséged

Meglepő eredményt közöltek az amerikai kutatók.

Meglepő eredményt közöltek az amerikai kutatók.

Megterhelő és hosszú távon nagyon idegesítő tud lenni, ha nem tudsz normálisan aludni éjszaka. Ha minden kötél szakad, próbáld ki azt, hogy egy perc alatt annyit pislogsz, amennyit csak tudsz, így elfárad a szemhéjad. Amennyiben ezzel sem járnál sikerrel, próbáld ki az alábbi tippeket.

Olvasd el ezt is!

Sokan napközbeni szundításokkal pótolják az éjjel elmaradt pihenést, de nemrég kiderült, hogy ezzel is csínján kell bánni, mert cukorbetegséget, vagy szív- és érrendszeri megbetegedést is okozhat.

Nem arról van szó, hogy a rendszeres power nap lenne a probléma. Ez inkább az egészségügyi probléma egyik tünete lehet. Ha napközben 60 percnél többet alszol, akkor valami nincs rendben a szervezetedben.

- mondja Michael Grandner, a kutatás egyik vezetője.

A szakember szerint a fent említett hosszabb szundival ellentétben a rövidebb verzió (20 perc) pozitív hatással lehet a szervezetre, mert felfrissíti az agyat és a koordinációs készségekre is jó hatással van. A hosszabb nappali alvást már csak azért sem ajánlják az orvosok, mert étvágyzavart okozhat, ráadásul ördögi körként az éjszakai elalvást is befolyásolhatja.

A háziállatod komoly veszélyt jelenthet a szexuális életedre

Egy belga srác a saját bőrén tapasztalta meg ezt.

Jó hírünk van: a tejcsoki is jót tesz az egészségednek!

Ha odafigyelsz arra, hogy egészségesen táplálkozz, akkor valószínűleg a csoki nem található meg az étrendedben.

Így készült Cedric McMillan a Mr. Olympiára

Múlt héten rendezték meg Las Vegasban a világ legrangosabb testépítő és fitnesz versenyét, az Olympia Weekend-et, ahol az idei Arnold Classic győztese, Cedric McMillan is indult.

Kiderült végre, miért sírunk, ha nem megy a csapatnak

Ne rejtegesd a könnyeidet, az evolúció nem tűr ellentmondást.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft