Spartacus edzés – a legújabb!

A Men's Health történetének legnépszerűbb edzése most legfrissebb verziójában.

Rachel Cosgrove, Ironman triatlonista és 2012. év személyi edzőjének legújabb 4 hetes programja villámgyorsra pörgeti az anyagcserét és olvasztja le a petyhüdt részeket.
Végrehajtás
Hetente három edzésnap, egy napos pihenőkkel. Gyakorlatonkénti ismétlésszám: amennyit tudsz 40mp alatt, amit 20mp pihenő követ. Kezdj a Triple Set 1-el, minden gyakorlatból 1 sorozat a leírás sorrendjében, majd 60mp pihenő, ha mindhárom gyakorlatot teljesítetted. Majd jöhet még egy kör! Ha ezzel végeztél, ugyanígy hajtsd végre a Triple Sets 2-őt, majd a 3-at!
Első szett
1a: Plank lábemeléssel
Menj le alkar-fekvőtámaszba. Feszítsd meg a has- és a farizmot, az egész test legyen egy vonalban a fejedtől a sarkadig. Most emeld fel a jobb lábadat hátrafelé, és tartsd ott 1mp-ig. Aztán jöhet ugyanígy a bal, majd felváltva hol az egyik, hol a másik.
Első szett
1b: Dumbbell Chop
Tarts két kézzel egy kézisúlyt a jobb vállad felett, csípő, felsőtest jobbra fordulva. A karokat végig nyújtva tartva lendítsd előre lefelé a súlyt a bal oldal irányába – egy favágó mozdulattal! – miközben csípődet, térdedet behajlítod. Amikor eléred a bal térd külsejét, állítsd meg a mozdulatot és lendítsd vissza kiinduló-helyzetbe.
Első szett
1c: Dumbbel Lunge
Kezeidben egy-egy súlyzót az oldaladnál tartva állj csípőszéles terpeszbe. A felsőtestedet egyenesen, kinyújtva tartva lépj előre bal lábbal, míg a bal térded 90fokban lesz behajlítva, a jobb térded majdnem érinti a talajt. Lökd vissza magad kiinduló-helyzetbe, majd végezd el ellentétes lábbal is, felváltva.
Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft