Spartacus edzés- 2. szett

A MH történetének legnépszerűbb edzése most legfrissebb verziójában.
Rachel Cosgrove, Ironman triatlonista és 2012. év személyi edzőjének legújabb 4 hetes programja villámgyorsra pörgeti az anyagcserét és olvasztja le a petyhüdt részeket.
Végrehajtás
Hetente három edzésnap, egy napos pihenőkkel. Gyakorlatonkénti ismétlésszám: amennyit tudsz 40mp alatt, amit 20mp pihenő követ. Kezdj a Triple Set 1-el, minden gyakorlatból 1 sorozat a leírás sorrendjében, majd 60mp pihenő, ha mindhárom gyakorlatot teljesítetted. Majd jöhet még egy kör! Ha ezzel végeztél, ugyanígy hajtsd végre a Triple Sets 2-őt, majd a 3-at!
Második szett
2a: Dumbbell Single-Leg, Straight-Leg Deadlift
Felsőfogással fogj meg egy-egy kézisúlyt, nyújtott karokkal tartsd a combjaid előtt. Állj a bal lábadra, törzsedet előredöntve jobb lábadat hátraemelve állj mérlegállásba, karok lefelé lógnak. Tartsd ki a pozíciót, majd állj vissza kiinduló-helyzetbe. 20mp után folytasd az ellenkező oldalon.
Második szett
2b: Dumbbell Push Press
Állj vállszélességű terpeszbe, egy-egy súlyzót a vállaidon tartva, tenyerek egymás felé néznek. Hajlítsd be a térdeket, majd lökd fel magad dinamikusan, miközben a karokat kinyútva felemeled a súlyokat a fejed fölé. Engedd vissza őket kiinduló-helyzetbe és ismételj.
Második szett
2c: Goblet Squat
Fogd meg a kézisúlyt és állj vállszélességnél egy kicsit szélesebb terpeszbe. A kézisúly egyik végét ragadd meg két kézzel és tartsd a mellkasod előtt, könyök lefelé mutat. A hát természetes ívét megtartva ereszkedj le guggolásba úgy, hogy a combok legalább párhuzamosak legyenek a talajjal. Tartsd ki ott egy másodpercig, majd told vissza magad kiinduló-helyzetbe.
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek
Legnépszerűbbek

Egyensúlyozós fekvőtámasz - erősítsd a törzsed!

A hagyományos fekvőből sokkal többet is kihozhatsz, ráadásul a következő gyakorlatok során a csíopd, farizmaid, a hát alsó részén lévő izmok, a hasizmod minden része és a vállad is keményen dolgozik. Jöhet?

Hős leszel, vagy túlélő? Salzkammergut Trophy 2016

Bármerre fordulok, magyar beszédet hallok. Rengetegen érkeztek megint az idei Salzkammergut Trophy hegyikerékpáros maratonra. Nagy hagyománya van már Magyarországon is ennek a híresen hosszú és szép tájon kanyargó versenynek, és ismét nagyon sok magyar bringás érkezett a Hallstatti-tó mellett található Bad Goisernbe. A Trophy minden évben július elején kerül megrendezésre, idén már a 19. alkalommal.

Edzés a csajoddal

A közös edzés jó hatással van a párkapcsolatra, dobjátok fel a monoton hétköznapokat, vigyétek le a barátnőtöket az edzőterembe. Kitűnő alkalom, hogy jobban megismerjétek egymást és imponálni is tudtok neki, azáltal, hogy bevezetitek az edzőtermi életbe, segítetek neki a gyakorlatok elsajátításában.

Te melyiket választanád? Fizess elő a Men's Health-re és válassz mellé egy magazint ajándékba a barátnődnek is. Megrendelési határidő: augusztus 24.

Csak 2685 Ft