Spartacus edzés- 2. szett

A MH történetének legnépszerűbb edzése most legfrissebb verziójában.
Rachel Cosgrove, Ironman triatlonista és 2012. év személyi edzőjének legújabb 4 hetes programja villámgyorsra pörgeti az anyagcserét és olvasztja le a petyhüdt részeket.
Végrehajtás
Hetente három edzésnap, egy napos pihenőkkel. Gyakorlatonkénti ismétlésszám: amennyit tudsz 40mp alatt, amit 20mp pihenő követ. Kezdj a Triple Set 1-el, minden gyakorlatból 1 sorozat a leírás sorrendjében, majd 60mp pihenő, ha mindhárom gyakorlatot teljesítetted. Majd jöhet még egy kör! Ha ezzel végeztél, ugyanígy hajtsd végre a Triple Sets 2-őt, majd a 3-at!
Második szett
2a: Dumbbell Single-Leg, Straight-Leg Deadlift
Felsőfogással fogj meg egy-egy kézisúlyt, nyújtott karokkal tartsd a combjaid előtt. Állj a bal lábadra, törzsedet előredöntve jobb lábadat hátraemelve állj mérlegállásba, karok lefelé lógnak. Tartsd ki a pozíciót, majd állj vissza kiinduló-helyzetbe. 20mp után folytasd az ellenkező oldalon.
Második szett
2b: Dumbbell Push Press
Állj vállszélességű terpeszbe, egy-egy súlyzót a vállaidon tartva, tenyerek egymás felé néznek. Hajlítsd be a térdeket, majd lökd fel magad dinamikusan, miközben a karokat kinyútva felemeled a súlyokat a fejed fölé. Engedd vissza őket kiinduló-helyzetbe és ismételj.
Második szett
2c: Goblet Squat
Fogd meg a kézisúlyt és állj vállszélességnél egy kicsit szélesebb terpeszbe. A kézisúly egyik végét ragadd meg két kézzel és tartsd a mellkasod előtt, könyök lefelé mutat. A hát természetes ívét megtartva ereszkedj le guggolásba úgy, hogy a combok legalább párhuzamosak legyenek a talajjal. Tartsd ki ott egy másodpercig, majd told vissza magad kiinduló-helyzetbe.
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Most 50% kedvezménnyel fizethetsz elő! Tudtad? Előfizetőknek nincs árváltozás, kézbesítési garanciát vállalunk és ingyenesen szállítjuk házhoz a Men's Health-et!

Csak 2685 Ft