Izzítsd fel az alsó testrészeid

A lábat célzó edzés hallatán sokaknak a ferde pad ugrik be – pedig azzal, hogy a padon fekve emeled a súlyt a lábaddal, egy dologra nem készíted fel az izmaidat: a talajvisszaható erejére, ami pedig a valós életben fontos tényező, legyen szó ugrásról, vágtáról, sétáról, vagy egyéb sporttevékenységről. Minden alkalommal, amikor lábaddal földet érsz, tested erőt generál; minél jobban elő tudod idézni ezt az erőt, annál hatékonyabbá teheted a pályán nyújtott teljesítményedet.
Szakértőnk, Todd Durkin szerint láberősítéshez a kitöréssel ugrás az egyik leghatékonyabb gyakorlat. Ez a testsúlygyakorlat elsősorban a nagy combizmokat, a törzset, a feneket, a térdszalagot és a vádlit dolgoztatja. „Izmaid minden egyes ugrással nagyobb reakciós erőt fejtenek ki a talajon, miközben alsó tested robbanékonyabbá és erősebbé válik” – mondja Durkin. „Ez olyasmi, amit ferde padon elég nehéz elérni.”
Így csináld: Állj harántterpeszbe, bal lábadat tedd előre. Lassan engedd le magad minél mélyebbre, majd lendületes mozdulattal ugorj fel úgy, hogy mindkét lábad elemelkedjen a talajról. Cserélj pozíciót a levegőben, hogy landoláskor jobb lábad legyen elől. A gyakorlat közben törzsed végig tartsd egyenesen. Ez 1 ismétlés. Végezz belőle minél többet egy perc alatt.
10 férfi sztár, aki extrém fitnesz-átalakuláson esett át az elmúlt években

Kockás hasú akcióhőst formált magából Paul Rudd, Chris Hemsworth és Ryan Reynolds.

Mennyi az esély arra, hogy a startvonalnál találkozol életed szerelmével?

Lehet, hogy a jövőbeli párod már épp a maraton célvonalánál vár? Az Active.com próbálta kideríteni, mennyi az esély erre - és még sok másra:

Mit árul el a barátainak a szexuális életetekről?

Ha nem vagy a közelében, az összes titkotokat kifecsegi a barátnőd?

A futók intelligensebbek azoknál, akik súlyzós edzést végeznek?

Egy új kutatásból választ kaphatsz a kérdésre.

6 ok, hogy beszerezd az új számunkat

Csapj le legújabb számunkra! Címlapon Justin Theroux, megmutatjuk, hogyan próbáld megérteni a nőket, milyen ételekkel lehetsz izmosabb, de az is kiderül, hogyan zökkenhetsz ki a mindennapi teendőkből, hogy nyugodtabbá válj. Ja, és a magazinban találsz egy izmos edzéstervet combra, de kezdő fogyókúrázóknak is mutatunk pár hatékony zsírégető gyakorlatot.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft