Izzítsd fel az alsó testrészeid

A lábat célzó edzés hallatán sokaknak a ferde pad ugrik be – pedig azzal, hogy a padon fekve emeled a súlyt a lábaddal, egy dologra nem készíted fel az izmaidat: a talajvisszaható erejére, ami pedig a valós életben fontos tényező, legyen szó ugrásról, vágtáról, sétáról, vagy egyéb sporttevékenységről. Minden alkalommal, amikor lábaddal földet érsz, tested erőt generál; minél jobban elő tudod idézni ezt az erőt, annál hatékonyabbá teheted a pályán nyújtott teljesítményedet.
Szakértőnk, Todd Durkin szerint láberősítéshez a kitöréssel ugrás az egyik leghatékonyabb gyakorlat. Ez a testsúlygyakorlat elsősorban a nagy combizmokat, a törzset, a feneket, a térdszalagot és a vádlit dolgoztatja. „Izmaid minden egyes ugrással nagyobb reakciós erőt fejtenek ki a talajon, miközben alsó tested robbanékonyabbá és erősebbé válik” – mondja Durkin. „Ez olyasmi, amit ferde padon elég nehéz elérni.”
Így csináld: Állj harántterpeszbe, bal lábadat tedd előre. Lassan engedd le magad minél mélyebbre, majd lendületes mozdulattal ugorj fel úgy, hogy mindkét lábad elemelkedjen a talajról. Cserélj pozíciót a levegőben, hogy landoláskor jobb lábad legyen elől. A gyakorlat közben törzsed végig tartsd egyenesen. Ez 1 ismétlés. Végezz belőle minél többet egy perc alatt.
5 ok, amiért a nők kerülik a szexet

5-ből 1 nő nem elégedett a szexuális életével - derül ki egy új kutatásból.

Vége a megbánt, túlmulatott estéknek: Karkötő, ami nem hagy berúgni

A bőrödön keresztül méri az alkoholszintet, hogy soha ne vetkőzz ki magadból.

Van az úgy, hogy diéta közben az agy gátolja a fogyást

Ha kevesebbet eszel, bizonyos agysejtek csökkentik tested energiafelhasználását.

Ez a férfi 27 kilót fogyott, kigyúrta magát és sokkal jobb lett az élete, mint eddig

Michael Jeffries drasztikus változásokat vezetett be az életébe, aminek nagy eredményei lettek.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft