5 trükk a nagy karizmokért

Építs még több izmot bicepszre, tricepszre, alkarra Ray Klerck személyi edző útmutatásai alapján!

Építs még több izmot bicepszre, tricepszre, alkarra Ray Klerck személyi edző útmutatásai alapján!

Legyen első gyakorlat
Kezdj azzal a feladattal, ahol a legnagyobb fejlődést akarod elérni, így garantált a 33%-os fejlődés, a Journal of Science and Medicine in Sport szerint.
Nyomd ki a stresszt
Nehéz napod volt? Először kezd stressz-labdával. Ezzel nem csak lenyugszol, de az alkarodat is bemelegíted az olyan karizmokat fejlesztő gyakorlatokhoz mint a bicepsz hajlítás, húzódzkodás.
Nehezített tricepsz
Mégha nincs is konditerem bérleted, akkor is tudsz otthoni feladattal tricepszt fejleszteni. Menj le fekvőtámasz helyzetbe, de ahelyett, hogy a mellkasod közelítenéd a talaj felé, told hátra a csípőd, majd onnan könyökhajlítással hullámmozgással menj előre és vissza.
Számolj el 12-ig
Annyi súllyal dolgozzál, amivel maximum ennyi ismétlésszámra vagy képes. Ezzel megcélzod az optimális izomnövekedést.
Optikai tunning
Az oldalsó vállizom erősítésével karod még látványosabb lesz. Nagyon gyorsan reagál az edzésre, érdemes foglalkozni vele. Erősítéséhez az egyik legjobb gyakorlat az oldalra emelés. Egyenes törzzsel picit dőlj előre és mindkét karodat vidd fel oldalsó középtartásba. A súlyokat úgy fogd, hogy a tenyered végig lefelé nézzen, de a kisujjad a csúcson magasabban legyen, mint a hüvelyk.
Az 5 órás szabály tette naggyá a világ vezető üzletembereit

Bill Gates, Mark Zuckerberg és Elon Musk is így lett sikeres.

A 6 legjobb kettlebelles zsírégető gyakorlat

Pörgesd fel a metabolizmusod ezekkel a gyakorlatokkal!

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft