Szárnyald túl a határaid!

A felsőtest erősítéséhez a fekvőtámasznál kevés hatékonyabb gyakorlat létezik. A vaskereszt fekvőtámasz azonban még ezen is túltesz: mivel kezed messzebbre kerül törzsedtől, még jobban fejleszti az izmaidat.

A felsőtest erősítéséhez a fekvőtámasznál kevés hatékonyabb gyakorlat létezik. A vaskereszt fekvőtámasz azonban még ezen is túltesz: mivel kezed messzebbre kerül törzsedtől, még jobban fejleszti az izmaidat.


„A vaskereszt fekvőtámasz minimálisra csökkenti a tricepsz és a deltaizom szerepét, ezáltal mellizmodra jóval nagyobb munka hárul” – mondja Gaddour, az edzésprogram alkotója. Azzal, hogy fél percig ebben a pózban tartod magad, tovább növeled a mellizmok terhelését, amitől azok még erősebbek lesznek. Acélozd meg mellkasod tippjeink segítségével.
Feszítsd a feneked
Ez stabilizálja csípőd, így könnyebb lesz egész testedet is egyenes vonalban tartani. „Az instabil csípő miatt gyakorlat közben a hát túlzottan megnyúlhat, ami fájdalmat okozhat a hát alsó részében” – mondja Gaddour. „A fenékizmok mellett a hasizmaidnak is feszülniük kell. Így egész tested feszes és stabil marad, ezzel pedig a törzsed is erősödik.”
Öleld át a talajt
„Szorítsd a tenyered a talajra” – tanácsolja Gaddour. Ezzel extra erőt és állóképességet nyersz, ami segíti a mellkasod a legnehezebb szakaszban (amikor teljesen oldalra nyújtott karral támaszkodsz). „Próbáld elképzelni, ahogy kezeddel a padló alá nyúlsz, hogy átöleld” – mondja Gaddour. „Ha nem tudod teljesen kinyújtani karodat oldaltámasz közben, enyhén hajlítsd be a könyököd.”
Ásd be lábujjaidat
Sokan nem figyelnek oda lábfejükre felsőtestgyakorlatok közben. „Ez nagy hiba. Lábujjaidat a talajba fúrva combizmaidat is dolgoztatod, ami miatt úgy érezheted, hogy alsótested ólomnehézzé válik. Ettől azonban tested stabilabb lesz és csípőd is kevésbé mozdul el fekvőtámasz közben” – mondja Gaddour.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft