Regenerálódj okosan!

Jól végzett munka után a jól végzett pihenőidő jöjjön!

Jól végzett munka után a jól végzett pihenőidő jöjjön!


Scott Mendelson személyi edző szerint a következőkre kell odafigyelned az edzések után és a feladatok között:
Rögzítsd az eredményt!
A szakember szerint téves az a nézet, miszerint az erősítés után bármilyen mozgást végezhetsz – javaslata alapján ilyenkor az egyetlen elfogadható és számodra előnnyel járó aktivitás az, mikor az edzés utáni turmixodért nyúlsz.
Aktivizáld magad később!
„Ha feltétlenül egy nap tudod csak elvégezni a kardió és az erősítő munkát legalább teljen el 4 óra a két tevékenység között. Vagy, hogy beinduljon a belső motor, végezz jótempójú bemelegítő futást, a vérkeringésed fokozására.” – ajánlja Mendelson.
Válaszd az intervallt!
A jól értelmezett intervall feladat végrehajtás - például 10mp maximum sebességen végzett futás, amit 30mp dzsoggolás követ tízszer ismételve (összesen 4 percben) - messze hatékonyabb mint ugyanez a mozgás egyenletes közepes tempóban 15 percen át... mind az elégetett kalória, mind az erősítő gyakorlatokra felkészítés tekintetében.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft