Regenerálódj okosan!

Jól végzett munka után a jól végzett pihenőidő jöjjön!

Jól végzett munka után a jól végzett pihenőidő jöjjön!


Scott Mendelson személyi edző szerint a következőkre kell odafigyelned az edzések után és a feladatok között:
Rögzítsd az eredményt!
A szakember szerint téves az a nézet, miszerint az erősítés után bármilyen mozgást végezhetsz – javaslata alapján ilyenkor az egyetlen elfogadható és számodra előnnyel járó aktivitás az, mikor az edzés utáni turmixodért nyúlsz.
Aktivizáld magad később!
„Ha feltétlenül egy nap tudod csak elvégezni a kardió és az erősítő munkát legalább teljen el 4 óra a két tevékenység között. Vagy, hogy beinduljon a belső motor, végezz jótempójú bemelegítő futást, a vérkeringésed fokozására.” – ajánlja Mendelson.
Válaszd az intervallt!
A jól értelmezett intervall feladat végrehajtás - például 10mp maximum sebességen végzett futás, amit 30mp dzsoggolás követ tízszer ismételve (összesen 4 percben) - messze hatékonyabb mint ugyanez a mozgás egyenletes közepes tempóban 15 percen át... mind az elégetett kalória, mind az erősítő gyakorlatokra felkészítés tekintetében.

Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft