Regenerálódj okosan!

Jól végzett munka után a jól végzett pihenőidő jöjjön!

Jól végzett munka után a jól végzett pihenőidő jöjjön!


Scott Mendelson személyi edző szerint a következőkre kell odafigyelned az edzések után és a feladatok között:
Rögzítsd az eredményt!
A szakember szerint téves az a nézet, miszerint az erősítés után bármilyen mozgást végezhetsz – javaslata alapján ilyenkor az egyetlen elfogadható és számodra előnnyel járó aktivitás az, mikor az edzés utáni turmixodért nyúlsz.
Aktivizáld magad később!
„Ha feltétlenül egy nap tudod csak elvégezni a kardió és az erősítő munkát legalább teljen el 4 óra a két tevékenység között. Vagy, hogy beinduljon a belső motor, végezz jótempójú bemelegítő futást, a vérkeringésed fokozására.” – ajánlja Mendelson.
Válaszd az intervallt!
A jól értelmezett intervall feladat végrehajtás - például 10mp maximum sebességen végzett futás, amit 30mp dzsoggolás követ tízszer ismételve (összesen 4 percben) - messze hatékonyabb mint ugyanez a mozgás egyenletes közepes tempóban 15 percen át... mind az elégetett kalória, mind az erősítő gyakorlatokra felkészítés tekintetében.

10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft