Regenerálódj okosan!

Jól végzett munka után a jól végzett pihenőidő jöjjön!

Jól végzett munka után a jól végzett pihenőidő jöjjön!


Scott Mendelson személyi edző szerint a következőkre kell odafigyelned az edzések után és a feladatok között:
Rögzítsd az eredményt!
A szakember szerint téves az a nézet, miszerint az erősítés után bármilyen mozgást végezhetsz – javaslata alapján ilyenkor az egyetlen elfogadható és számodra előnnyel járó aktivitás az, mikor az edzés utáni turmixodért nyúlsz.
Aktivizáld magad később!
„Ha feltétlenül egy nap tudod csak elvégezni a kardió és az erősítő munkát legalább teljen el 4 óra a két tevékenység között. Vagy, hogy beinduljon a belső motor, végezz jótempójú bemelegítő futást, a vérkeringésed fokozására.” – ajánlja Mendelson.
Válaszd az intervallt!
A jól értelmezett intervall feladat végrehajtás - például 10mp maximum sebességen végzett futás, amit 30mp dzsoggolás követ tízszer ismételve (összesen 4 percben) - messze hatékonyabb mint ugyanez a mozgás egyenletes közepes tempóban 15 percen át... mind az elégetett kalória, mind az erősítő gyakorlatokra felkészítés tekintetében.

Ajjajj...ez a népszerű szokás annyira veszélyes a közlekedésre, mint az ittas vezetés

Reméljük, hogy ittasan soha nem ülsz be a volán mögé. De van egy másik dolog, ami legalább annyira rizikós, mint piásan vezetni.

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft