Regenerálódj okosan!

Jól végzett munka után a jól végzett pihenőidő jöjjön!

Jól végzett munka után a jól végzett pihenőidő jöjjön!


Scott Mendelson személyi edző szerint a következőkre kell odafigyelned az edzések után és a feladatok között:
Rögzítsd az eredményt!
A szakember szerint téves az a nézet, miszerint az erősítés után bármilyen mozgást végezhetsz – javaslata alapján ilyenkor az egyetlen elfogadható és számodra előnnyel járó aktivitás az, mikor az edzés utáni turmixodért nyúlsz.
Aktivizáld magad később!
„Ha feltétlenül egy nap tudod csak elvégezni a kardió és az erősítő munkát legalább teljen el 4 óra a két tevékenység között. Vagy, hogy beinduljon a belső motor, végezz jótempójú bemelegítő futást, a vérkeringésed fokozására.” – ajánlja Mendelson.
Válaszd az intervallt!
A jól értelmezett intervall feladat végrehajtás - például 10mp maximum sebességen végzett futás, amit 30mp dzsoggolás követ tízszer ismételve (összesen 4 percben) - messze hatékonyabb mint ugyanez a mozgás egyenletes közepes tempóban 15 percen át... mind az elégetett kalória, mind az erősítő gyakorlatokra felkészítés tekintetében.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft