Egy kemény edzés után így is regenerálódhatsz

A szivacshenger nem az egyetlen eszköz az izomfájdalom enyhítésére. Próbálj ki három másik sportsportkelléket, ami ugyanúgy elvégzi a munkát. A hengerezés egy nagyszerű módja a az edzés utáni felépülési idő lerövidítésének. Az izmok gyúrása egy megerőltető munka után csillapítja a fájdalmat a letapadások (kötőszöveti csomók, összenövések) fellazításával, a véráram fokozásával.

A szivacshenger nem az egyetlen eszköz az izomfájdalom enyhítésére. Próbálj ki három másik sportsportkelléket, ami ugyanúgy elvégzi a munkát. A hengerezés egy nagyszerű módja a az edzés utáni felépülési idő lerövidítésének. Az izmok gyúrása egy megerőltető munka után csillapítja a fájdalmat a letapadások (kötőszöveti csomók, összenövések) fellazításával, a véráram fokozásával.


De a szivacshenger csak egy a sok eszköz közül, amiket előtte, utána vagy edzések között használhatunk a mobilitás és a gyors regeneráció érdekében. Itt van még három opció, amire talán sose gondoltál.
SÚLYZÓRÚD Használd a rudat a vádli és az Achilles-ín fellazítására, ami igazán üdítő lehet egy kemény futás vagy kosármeccs után. Tedd a lábszáraidat a rúdra (vagy az egyiket egy kézisúlyra, kettlebellre) és mozgasd előre-hátra kimasszírozva a letapadásokat.
GUMISZALAG Használj vastag gumiszalagot és kösd az egyik végét egy stabil ponthoz. Lépj bele a másik végébe, így a szalag a bokád fölé kerül, majd tegyél előre pár lépést, hogy megfeszüljön. Most próbáld dinamikusan a térdedet az ujjak felé közelíteni, közben támaszkodj a falhoz vagy egy állványhoz. Végezd el másik oldalon is. A gyógytornászok ezt a bokaízület mozgékonyságának fejlesztésére használják.
SOFTBALL A megcélzott terület: farizmok és a mellkas. Az eredmény: mozgékonyabb csípő és nagyobb mozgástartományban végzett felsőtest mozdulatok. Ülj rá egy softball labdára masszírozd bele a farizmokat, azt a részt ami hosszú üléstől megfájdult és befeszült. Majd görgesd a labdát a fal és a mellkas közé szorítva is.

22 gyakorlat, ami felpörgeti a metabolizmusod!

Ó, azok a vasárnapi ebédek! Frissen főtt, gyöngyöző húsleves, ropogós rántott hús és krémes krumplipüré…Az biztos, hogy nincs párja!

5 dolog, amit sose fogyassz edzés előtt

Jobban jársz, ha elkerülöd a szénsavas italokat és a csípős ételeket.

Rossz hírünk van: életed legfontosabb döntésétől elhízhatsz

Ha megtaláltad életed párját, már sínen van az életed, igaz?

Magyar ultratriatlonista nyerte a 480 kilométeres futóversenyt a Himalájában

Szőnyi Ferenc diadalmaskodott a brutális Hell Race-en.

A nők el tudnak veled képzelni komoly kapcsolatot, vagy csak egy éjszakára vagy jó? Teszteld le!

Sokan próbálják az egyéjszakás kalandokat felfejleszteni párkapcsolattá.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft