Egy kemény edzés után így is regenerálódhatsz

A szivacshenger nem az egyetlen eszköz az izomfájdalom enyhítésére. Próbálj ki három másik sportsportkelléket, ami ugyanúgy elvégzi a munkát. A hengerezés egy nagyszerű módja a az edzés utáni felépülési idő lerövidítésének. Az izmok gyúrása egy megerőltető munka után csillapítja a fájdalmat a letapadások (kötőszöveti csomók, összenövések) fellazításával, a véráram fokozásával.

A szivacshenger nem az egyetlen eszköz az izomfájdalom enyhítésére. Próbálj ki három másik sportsportkelléket, ami ugyanúgy elvégzi a munkát. A hengerezés egy nagyszerű módja a az edzés utáni felépülési idő lerövidítésének. Az izmok gyúrása egy megerőltető munka után csillapítja a fájdalmat a letapadások (kötőszöveti csomók, összenövések) fellazításával, a véráram fokozásával.


De a szivacshenger csak egy a sok eszköz közül, amiket előtte, utána vagy edzések között használhatunk a mobilitás és a gyors regeneráció érdekében. Itt van még három opció, amire talán sose gondoltál.
SÚLYZÓRÚD Használd a rudat a vádli és az Achilles-ín fellazítására, ami igazán üdítő lehet egy kemény futás vagy kosármeccs után. Tedd a lábszáraidat a rúdra (vagy az egyiket egy kézisúlyra, kettlebellre) és mozgasd előre-hátra kimasszírozva a letapadásokat.
GUMISZALAG Használj vastag gumiszalagot és kösd az egyik végét egy stabil ponthoz. Lépj bele a másik végébe, így a szalag a bokád fölé kerül, majd tegyél előre pár lépést, hogy megfeszüljön. Most próbáld dinamikusan a térdedet az ujjak felé közelíteni, közben támaszkodj a falhoz vagy egy állványhoz. Végezd el másik oldalon is. A gyógytornászok ezt a bokaízület mozgékonyságának fejlesztésére használják.
SOFTBALL A megcélzott terület: farizmok és a mellkas. Az eredmény: mozgékonyabb csípő és nagyobb mozgástartományban végzett felsőtest mozdulatok. Ülj rá egy softball labdára masszírozd bele a farizmokat, azt a részt ami hosszú üléstől megfájdult és befeszült. Majd görgesd a labdát a fal és a mellkas közé szorítva is.

Hogyan legyél jobb ember? A Fekete vitorlák színészei elmondják!

A legújabb Men’s Health címlapján szereplő Tom Hopper is játszik a sorozatban. A magazinban megjelent cikkből sokat tanulhatsz az edzés terén, de az interjúalanyok videóban is tippeket adnak arra, hogyan lehetsz jobb ember.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft