Egy kemény edzés után így is regenerálódhatsz

A szivacshenger nem az egyetlen eszköz az izomfájdalom enyhítésére. Próbálj ki három másik sportsportkelléket, ami ugyanúgy elvégzi a munkát. A hengerezés egy nagyszerű módja a az edzés utáni felépülési idő lerövidítésének. Az izmok gyúrása egy megerőltető munka után csillapítja a fájdalmat a letapadások (kötőszöveti csomók, összenövések) fellazításával, a véráram fokozásával.

A szivacshenger nem az egyetlen eszköz az izomfájdalom enyhítésére. Próbálj ki három másik sportsportkelléket, ami ugyanúgy elvégzi a munkát. A hengerezés egy nagyszerű módja a az edzés utáni felépülési idő lerövidítésének. Az izmok gyúrása egy megerőltető munka után csillapítja a fájdalmat a letapadások (kötőszöveti csomók, összenövések) fellazításával, a véráram fokozásával.


De a szivacshenger csak egy a sok eszköz közül, amiket előtte, utána vagy edzések között használhatunk a mobilitás és a gyors regeneráció érdekében. Itt van még három opció, amire talán sose gondoltál.
SÚLYZÓRÚD Használd a rudat a vádli és az Achilles-ín fellazítására, ami igazán üdítő lehet egy kemény futás vagy kosármeccs után. Tedd a lábszáraidat a rúdra (vagy az egyiket egy kézisúlyra, kettlebellre) és mozgasd előre-hátra kimasszírozva a letapadásokat.
GUMISZALAG Használj vastag gumiszalagot és kösd az egyik végét egy stabil ponthoz. Lépj bele a másik végébe, így a szalag a bokád fölé kerül, majd tegyél előre pár lépést, hogy megfeszüljön. Most próbáld dinamikusan a térdedet az ujjak felé közelíteni, közben támaszkodj a falhoz vagy egy állványhoz. Végezd el másik oldalon is. A gyógytornászok ezt a bokaízület mozgékonyságának fejlesztésére használják.
SOFTBALL A megcélzott terület: farizmok és a mellkas. Az eredmény: mozgékonyabb csípő és nagyobb mozgástartományban végzett felsőtest mozdulatok. Ülj rá egy softball labdára masszírozd bele a farizmokat, azt a részt ami hosszú üléstől megfájdult és befeszült. Majd görgesd a labdát a fal és a mellkas közé szorítva is.

Ajjajj...ez a népszerű szokás annyira veszélyes a közlekedésre, mint az ittas vezetés

Reméljük, hogy ittasan soha nem ülsz be a volán mögé. De van egy másik dolog, ami legalább annyira rizikós, mint piásan vezetni.

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft