20 perc elég arra, hogy 20%-kal felpörgesd az agyad

Nem azt mondjuk, hogy a Sudoku rossz, de máshogy is edzhetsz agyra- sőt úgy is, hogy a tested is izmosabb lesz. Egy 20 perces edzés elég ahhoz, hogy 20 százalékkal jobban működjön a memóriád.

Nem azt mondjuk, hogy a Sudoku rossz, de máshogy is edzhetsz agyra- sőt úgy is, hogy a tested is izmosabb lesz. Egy 20 perces edzés elég ahhoz, hogy 20 százalékkal jobban működjön a memóriád.


Milyen mozgásformát kell választanod? A resistance training, vagyis az ellenállásos edzés a leghatékonyabb. Az Acta Psychologica című folyóirat kutatásában résztvevőknak 50 lábnyújtást kellett elvégezniük, miután egy memóriatesztet töltöttek ki.
Így pörgesd fel az agyad:
Melltől nyomás kézisúlyzóval
3 szett, 20 ismétlés
Csigás letolás
3 szett, 20 ismétlés
Lábnyújtás
3 szett, 20 ismétlés
Kép: Europress

Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft