A szupererős lábak 3 titka

Ha már unod, hogy mindenki azzal nyaggat, hogy eddz többet lábra, akkor jó helyen jársz. BJ Gaddour, a MH edzője megmutatja, mitől lehet izmos és erős a lábad.

Ha már unod, hogy mindenki azzal nyaggat, hogy eddz többet lábra, akkor jó helyen jársz. BJ Gaddour, a MH edzője megmutatja, mitől lehet izmos és erős a lábad.


1. Guggolj naponta
A guggolás minden alsótestet mozgató edzés alapja. A legjobb, ha folyamatosan fejlődve jutsz arra a szintre, amikor már biztos lábakon tudod magad tartani és rengeteg szabályos ismétlést tudsz elvégezni.
Ehhez úgy állj neki, hogy hetente 3-szor végezz guggolást súlyzóval. A többi napon saját testsúlyos gyakorlatokat végezz és tölts 5-10 percet mélyguggolásban.
Nehéz súlyzókkal 3-5 ismétlést végezz, az állóképességed javítására pedig 15-20 ismétlést.

2. Készülj a serleg guggolásra
A kettlebellel vagy egykezes súlyzókkal végzett guggolásokkal tökéletesítheted a gyakorlatot, mivel a súly automatikusan javítja a tartásod guggolás közben.
Érdemes 100x100 serleg guggolást végezned a következő 6-12 hónapban. Ezeket úgy oszd szét, ahogy neked kényelmes.

3. Bolgár guggolással erősíts
Ezzel javíthatsz az egyensúlyérzékeden, javul a csípőd mobilitása, csökken a gerinced terhelése és sokkal stabilabbak lesznek a törzsed izmai. A megemelt hátsó lábbal végzett egylábas guggolást legalább hetente 1-szer végezd. A cél, hogy több sorozatot is el tudj végezni legalább 10-es ismétlésszámmal, a testsúlyod felével megegyező súlyzóval.

Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft