A szupererős lábak 3 titka

Ha már unod, hogy mindenki azzal nyaggat, hogy eddz többet lábra, akkor jó helyen jársz. BJ Gaddour, a MH edzője megmutatja, mitől lehet izmos és erős a lábad.

Ha már unod, hogy mindenki azzal nyaggat, hogy eddz többet lábra, akkor jó helyen jársz. BJ Gaddour, a MH edzője megmutatja, mitől lehet izmos és erős a lábad.


1. Guggolj naponta
A guggolás minden alsótestet mozgató edzés alapja. A legjobb, ha folyamatosan fejlődve jutsz arra a szintre, amikor már biztos lábakon tudod magad tartani és rengeteg szabályos ismétlést tudsz elvégezni.
Ehhez úgy állj neki, hogy hetente 3-szor végezz guggolást súlyzóval. A többi napon saját testsúlyos gyakorlatokat végezz és tölts 5-10 percet mélyguggolásban.
Nehéz súlyzókkal 3-5 ismétlést végezz, az állóképességed javítására pedig 15-20 ismétlést.

2. Készülj a serleg guggolásra
A kettlebellel vagy egykezes súlyzókkal végzett guggolásokkal tökéletesítheted a gyakorlatot, mivel a súly automatikusan javítja a tartásod guggolás közben.
Érdemes 100x100 serleg guggolást végezned a következő 6-12 hónapban. Ezeket úgy oszd szét, ahogy neked kényelmes.

3. Bolgár guggolással erősíts
Ezzel javíthatsz az egyensúlyérzékeden, javul a csípőd mobilitása, csökken a gerinced terhelése és sokkal stabilabbak lesznek a törzsed izmai. A megemelt hátsó lábbal végzett egylábas guggolást legalább hetente 1-szer végezd. A cél, hogy több sorozatot is el tudj végezni legalább 10-es ismétlésszámmal, a testsúlyod felével megegyező súlyzóval.

Nézd meg, mit üzen neked Nagy Laci!

A kézilabdázóval beszélgettünk egy kicsit a sportról, táplálkozásról és regenerációról.

A lobbizás alapjai - legyél profi az érdekeid érvényesítésében!

Az érdekeid érvényesítéséhez érdemes megfogadnod néhány tippet, főleg akkor, ha befolyásolni szeretnéd a jogi szabályozásokat.

4 őrült jel, hogy megcsal

Egy új kutatás szerint többször kényezteted a párod orálisan, ha veszélyben érzed magad és attól tartasz, megcsal.

Miért edz annyi sportoló maszkban?

LeBron James és Hosszú Katinka is maszkban edz. Megmutatjuk, hogyan hatnak a maszkok a teljesítményedre.

Ennyi egészségtelen ételt ehetsz gond nélkül

Egy új kutatás szerint sokan úgy gondolják, hogy bizonyos mennyiségben bármiből ehetnek, amiből akarnak, pedig a sok kicsi sokra megy. Persze, ha a héten 1 nap megjutalmazod magad valamilyen édességgel, nem lesz baj, csak akkor, ha a csalónapból csalóhét lesz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés