A szupererős lábak 3 titka

Ha már unod, hogy mindenki azzal nyaggat, hogy eddz többet lábra, akkor jó helyen jársz. BJ Gaddour, a MH edzője megmutatja, mitől lehet izmos és erős a lábad.

Ha már unod, hogy mindenki azzal nyaggat, hogy eddz többet lábra, akkor jó helyen jársz. BJ Gaddour, a MH edzője megmutatja, mitől lehet izmos és erős a lábad.


1. Guggolj naponta
A guggolás minden alsótestet mozgató edzés alapja. A legjobb, ha folyamatosan fejlődve jutsz arra a szintre, amikor már biztos lábakon tudod magad tartani és rengeteg szabályos ismétlést tudsz elvégezni.
Ehhez úgy állj neki, hogy hetente 3-szor végezz guggolást súlyzóval. A többi napon saját testsúlyos gyakorlatokat végezz és tölts 5-10 percet mélyguggolásban.
Nehéz súlyzókkal 3-5 ismétlést végezz, az állóképességed javítására pedig 15-20 ismétlést.

2. Készülj a serleg guggolásra
A kettlebellel vagy egykezes súlyzókkal végzett guggolásokkal tökéletesítheted a gyakorlatot, mivel a súly automatikusan javítja a tartásod guggolás közben.
Érdemes 100x100 serleg guggolást végezned a következő 6-12 hónapban. Ezeket úgy oszd szét, ahogy neked kényelmes.

3. Bolgár guggolással erősíts
Ezzel javíthatsz az egyensúlyérzékeden, javul a csípőd mobilitása, csökken a gerinced terhelése és sokkal stabilabbak lesznek a törzsed izmai. A megemelt hátsó lábbal végzett egylábas guggolást legalább hetente 1-szer végezd. A cél, hogy több sorozatot is el tudj végezni legalább 10-es ismétlésszámmal, a testsúlyod felével megegyező súlyzóval.

10 férfi sztár, aki extrém fitnesz-átalakuláson esett át az elmúlt években

Kockás hasú akcióhőst formált magából Paul Rudd, Chris Hemsworth és Ryan Reynolds.

Mennyi az esély arra, hogy a startvonalnál találkozol életed szerelmével?

Lehet, hogy a jövőbeli párod már épp a maraton célvonalánál vár? Az Active.com próbálta kideríteni, mennyi az esély erre - és még sok másra:

Mit árul el a barátainak a szexuális életetekről?

Ha nem vagy a közelében, az összes titkotokat kifecsegi a barátnőd?

A futók intelligensebbek azoknál, akik súlyzós edzést végeznek?

Egy új kutatásból választ kaphatsz a kérdésre.

6 ok, hogy beszerezd az új számunkat

Csapj le legújabb számunkra! Címlapon Justin Theroux, megmutatjuk, hogyan próbáld megérteni a nőket, milyen ételekkel lehetsz izmosabb, de az is kiderül, hogyan zökkenhetsz ki a mindennapi teendőkből, hogy nyugodtabbá válj. Ja, és a magazinban találsz egy izmos edzéstervet combra, de kezdő fogyókúrázóknak is mutatunk pár hatékony zsírégető gyakorlatot.

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft