Bicepsznövelő szuperszettek

A karedzés nagyon látványos eredménnyel bír, már edzés után is csak úgy dagad a bicepszed. De szuperszettekkel izgalmasabbá és hatékonyabbá teheted az edzést. Mutatjuk, mit kell tenned!

A karedzés nagyon látványos eredménnyel bír, már edzés után is csak úgy dagad a bicepszed. De szuperszettekkel izgalmasabbá és hatékonyabbá teheted az edzést. Mutatjuk, mit kell tenned!

1. Bemelegítés
Végezz el 10 húzódzkodást és 2 fekvőtámaszt. Aztán pihenés nélkül jöhet 8 húzódzkodás és 4 fekvő. Így folytasd addig, amíg 2 húzódzkodást és 10 fekvőtámaszt kell elvégezned. Aztán jöhet 1 perc szünet.

2. Szuperszett
Végezz el 3x8-10 tricepsznyújtást állva kábeles gépen, aztán jöhet állva ugyanez egy súlyzóval. Ebből a gyakorlatból is 8-10 ismétlést végezz.

3. Szuperszett
Végezz el 3x8-10 húzódzkodást, tarts 20 mp pihenőt, majd jöhet ugyanennyi tolódzkodás is.

4. Szuperszett
Végezz el 2x10-12 húzódzkodást úgy, hogy az állad a rúdig érjen, aztán jöhet 2x10-12 fekvőtámasz úgy, hogy egy medicinlabdára támaszkodsz.

Nem volt elég?

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft