Bicepsznövelő szuperszettek

A karedzés nagyon látványos eredménnyel bír, már edzés után is csak úgy dagad a bicepszed. De szuperszettekkel izgalmasabbá és hatékonyabbá teheted az edzést. Mutatjuk, mit kell tenned!

A karedzés nagyon látványos eredménnyel bír, már edzés után is csak úgy dagad a bicepszed. De szuperszettekkel izgalmasabbá és hatékonyabbá teheted az edzést. Mutatjuk, mit kell tenned!

1. Bemelegítés
Végezz el 10 húzódzkodást és 2 fekvőtámaszt. Aztán pihenés nélkül jöhet 8 húzódzkodás és 4 fekvő. Így folytasd addig, amíg 2 húzódzkodást és 10 fekvőtámaszt kell elvégezned. Aztán jöhet 1 perc szünet.

2. Szuperszett
Végezz el 3x8-10 tricepsznyújtást állva kábeles gépen, aztán jöhet állva ugyanez egy súlyzóval. Ebből a gyakorlatból is 8-10 ismétlést végezz.

3. Szuperszett
Végezz el 3x8-10 húzódzkodást, tarts 20 mp pihenőt, majd jöhet ugyanennyi tolódzkodás is.

4. Szuperszett
Végezz el 2x10-12 húzódzkodást úgy, hogy az állad a rúdig érjen, aztán jöhet 2x10-12 fekvőtámasz úgy, hogy egy medicinlabdára támaszkodsz.

Nem volt elég?

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft