Bicepsznövelő szuperszettek

A karedzés nagyon látványos eredménnyel bír, már edzés után is csak úgy dagad a bicepszed. De szuperszettekkel izgalmasabbá és hatékonyabbá teheted az edzést. Mutatjuk, mit kell tenned!

A karedzés nagyon látványos eredménnyel bír, már edzés után is csak úgy dagad a bicepszed. De szuperszettekkel izgalmasabbá és hatékonyabbá teheted az edzést. Mutatjuk, mit kell tenned!

1. Bemelegítés
Végezz el 10 húzódzkodást és 2 fekvőtámaszt. Aztán pihenés nélkül jöhet 8 húzódzkodás és 4 fekvő. Így folytasd addig, amíg 2 húzódzkodást és 10 fekvőtámaszt kell elvégezned. Aztán jöhet 1 perc szünet.

2. Szuperszett
Végezz el 3x8-10 tricepsznyújtást állva kábeles gépen, aztán jöhet állva ugyanez egy súlyzóval. Ebből a gyakorlatból is 8-10 ismétlést végezz.

3. Szuperszett
Végezz el 3x8-10 húzódzkodást, tarts 20 mp pihenőt, majd jöhet ugyanennyi tolódzkodás is.

4. Szuperszett
Végezz el 2x10-12 húzódzkodást úgy, hogy az állad a rúdig érjen, aztán jöhet 2x10-12 fekvőtámasz úgy, hogy egy medicinlabdára támaszkodsz.

Nem volt elég?

Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft