Nonstop deadlift

A következő variáció csak a legkeményebbeknek való - komoly zsírégető és izomnövelő hatású

A következő variáció csak a legkeményebbeknek való - komoly zsírégető és izomnövelő hatású

Néztél valaha Strongmen versenyt a tévében? Azzal kezdődik, hogy a versenyzők súlyos tárgyakat emelnek fel a földről. Azaz felhúznak!

Neked is ez lesz a feladat, de nem a szokásos rúddal a guggoló-állványról. Itt a cél 100 deadlift ismétlés (50-50 oldalanként) egykezes szumó felhúzással, a lehető legrövidebb idő alatt.
Miután minden egyes ismétlésnél oldalt váltva, a más karral végzett mozgás segít, hogy a feladatot megállás nélkül csináld. Ez így jobb zsírégető hatással és erősebb izomépítő ingerrel is bír.
Ráadásul az aszimmetrikus terhelés során a ferde hasizom és a gerinc stabilizáló izmok jobban dolgoznak, mint amikor mindkét kezedben van súly.
Mivel egy igazán nagy mennyiségű ismétlést kell véghezvinned, a szumó verzió a legjobb – itt a talpak vállszélességnél távolabb vannak egymástól – mert ez a legkönnyebb.
Nézd meg BJ. Gaddour, a MH szakértőjének bemutatásával készült videót.

Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft