Nonstop deadlift

A következő variáció csak a legkeményebbeknek való - komoly zsírégető és izomnövelő hatású

A következő variáció csak a legkeményebbeknek való - komoly zsírégető és izomnövelő hatású

Néztél valaha Strongmen versenyt a tévében? Azzal kezdődik, hogy a versenyzők súlyos tárgyakat emelnek fel a földről. Azaz felhúznak!

Neked is ez lesz a feladat, de nem a szokásos rúddal a guggoló-állványról. Itt a cél 100 deadlift ismétlés (50-50 oldalanként) egykezes szumó felhúzással, a lehető legrövidebb idő alatt.
Miután minden egyes ismétlésnél oldalt váltva, a más karral végzett mozgás segít, hogy a feladatot megállás nélkül csináld. Ez így jobb zsírégető hatással és erősebb izomépítő ingerrel is bír.
Ráadásul az aszimmetrikus terhelés során a ferde hasizom és a gerinc stabilizáló izmok jobban dolgoznak, mint amikor mindkét kezedben van súly.
Mivel egy igazán nagy mennyiségű ismétlést kell véghezvinned, a szumó verzió a legjobb – itt a talpak vállszélességnél távolabb vannak egymástól – mert ez a legkönnyebb.
Nézd meg BJ. Gaddour, a MH szakértőjének bemutatásával készült videót.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft