3 gyakorlat, amivel több zsírt égethetsz, mint futással

Ha unod a futást, végezd el a következő gyakorlatokat, amikkel hatékonyan égethetsz zsírt.

Ha unod a futást, végezd el a következő gyakorlatokat, amikkel hatékonyan égethetsz zsírt.


1. Burpee
5 szett, 1 perc, pihenő nélkül
Ismétlésenként 1,43 kalóriát égetsz vele. Ha 10-szer ismétled gyorsan, pontosan annyira pörög fel az anyagcseréd, mintha fél percig tekernél nagyon gyorsan.
2. Kettlebell lendítés
5 szett, 1 perc, pihenő nélkül
Robbanékony gyakorlat, mely a comb és fenék körüli izmokat célozza meg. Percenként akár többm int 20 kalóriát is égethetsz vele.
3. Evezés
5 szett, 1 perc, 1 perc pihenő
30 perc alatt akár 377 kalóriát is elégethetsz vele, ráadásul az egész tested átmozgatod.
Kép: Europress

Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft