3 gyakorlat, amivel több zsírt égethetsz, mint futással

Ha unod a futást, végezd el a következő gyakorlatokat, amikkel hatékonyan égethetsz zsírt.

Ha unod a futást, végezd el a következő gyakorlatokat, amikkel hatékonyan égethetsz zsírt.


1. Burpee
5 szett, 1 perc, pihenő nélkül
Ismétlésenként 1,43 kalóriát égetsz vele. Ha 10-szer ismétled gyorsan, pontosan annyira pörög fel az anyagcseréd, mintha fél percig tekernél nagyon gyorsan.
2. Kettlebell lendítés
5 szett, 1 perc, pihenő nélkül
Robbanékony gyakorlat, mely a comb és fenék körüli izmokat célozza meg. Percenként akár többm int 20 kalóriát is égethetsz vele.
3. Evezés
5 szett, 1 perc, 1 perc pihenő
30 perc alatt akár 377 kalóriát is elégethetsz vele, ráadásul az egész tested átmozgatod.
Kép: Europress

5 ok, amiért a nők kerülik a szexet

5-ből 1 nő nem elégedett a szexuális életével - derül ki egy új kutatásból.

Vége a megbánt, túlmulatott estéknek: Karkötő, ami nem hagy berúgni

A bőrödön keresztül méri az alkoholszintet, hogy soha ne vetkőzz ki magadból.

Van az úgy, hogy diéta közben az agy gátolja a fogyást

Ha kevesebbet eszel, bizonyos agysejtek csökkentik tested energiafelhasználását.

Ez a férfi 27 kilót fogyott, kigyúrta magát és sokkal jobb lett az élete, mint eddig

Michael Jeffries drasztikus változásokat vezetett be az életébe, aminek nagy eredményei lettek.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft