A 2 legjobb gyakorlat combra

Erősítsd meg az alsótested a következő gyakorlatokkal!

Erősítsd meg az alsótested a következő gyakorlatokkal!


Mindjárt itt a nyár, a fürdőgatyádból pedig a combjaid is kivillannak. Persze a láb erősítése nem csak azért fontos, hogy jól nézz ki, hanem azért is, hogy egészséges maradjon a térded más gyakorlatok elvégzése közben.
Épp ezért mutatunk 2 gyakorlatot, amivel szupererőssé válnak a combjaid.
1. Guggolás súlyzóval
Ha elöl tartod a súlyzót, a teher a négyfejű combizomra nehezedik, így hatásosabb lesz az edzés.
Nehezítheted, ha megemeled a sarkad. 5x5 ismétlést végezz olyan súllyal, amivel még szabályosan végre tudod hajtani a gyakorlatot.
2. Kitörés
A klasszikus az egész combizmod megdolgoztatja. A legjobb, ha az edzés végén 5-10 percig folyamatosan végzed. Nehezítésképp csináld emelkedőn.
Kép: Europress

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft