Izomépítés Trónok harca módra

Közeleg a tél. Az új évad alkalmából egy westerosi edzéstervvel készültünk.

Közeleg a tél. Az új évad alkalmából egy westerosi edzéstervvel készültünk.


1. Pike fekvőtámasz
5x10, 20 mp szünet
Men fekvőtámaszba, a tenyereid vállszélességnél nagyobb távolságra legyenek egymástól. Emeld fel a feneked, a tested egy fordított “V” betűt formázzon. Így végezd a karhajlítást.
2. Bicepszezés
5x10, 40 mp pihenő
Fogj meg két egykezes súlyzót, majd emeld őket vállmagasságig, aztán engedd vissza a combodhoz őket.
3. Bicepsz franciarúddal
5x10, 20 mp pihenő
Fogd meg a súlyzót, a tenyereid felfelé nézzenek. Emeld a válladhoz, majd engedd vissza a combodhoz.
4. Mountain climber
5x10, 20 mp pihenő
Menj le fekvőtámaszba, majd húzd az egyik térded a mellkasod alá, aztán a másikat.
5. Skullcrusher
5x10, 20 mp pihenő
Feküdj a hátadra a padon, fogj meg ego franciarudas súlyzót és nyomd ki. Engedd a súlyzót a homlokodhoz, majd lassan nyomd ki újra.
Kép: Europress

Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft