Szálkás izmok saját súlyos edzéssel

A következő edzésterv segít abban, hogy erősebb és szálkásabb legyél.

A következő edzésterv segít abban, hogy erősebb és szálkásabb legyél.


A szettek között pihenj keveset, 30 mp elég arra, hogy kicsit kifújd magad.
1. Rákjárás
2x25 perc, 30 mp pihenő
Ülj le a talajra, a tenyereiden támaszkodj meg, emeld meg a csípőd és kezdj el sétálni.
2. Fordított evezés
2x20, 30 mp pihenő
Tegyél a keretre egy rudat. Feküdj alá, fogd meg felső fogással, a hátad és lábaid legyenek nyújta, csak a sarkaidra támaszkodj. Húzd fel magad, majd engedd vissza.
3. L-ülés
2x15 mp, 30 mp pihenő
Ülj le nyújtott lábakkal, a tenyereid legyenek a törzsed mellett a talajon. Emeld meg magad és tartsd így 15 másodpercig.
4. Fekvőtámasz
2x20, 30 mp pihenő
A nagyobb hatékonyság érdekében vállszélességnél távolabb tedd le a tenyereid.
5. Húzódzkodás
2x10, 30 mp pihenő
Kapaszkodj meg a rúdon, a kezeid vállszéles távolságra legyenek egymástól. A lapockáid nyomd közel egymáshoz és így húzd fel magad.
Kép: Europress

73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft