Erősítsd a csontjaid futással és emeléssel

Valószínűleg nem aggódsz a csontjaid miatt: a csontritkulás és a combnyaktörés csak az időseket érinti, igaz? Pedig nem árt, ha már most nekilátsz a csontjaid erősítésének, mert 2060-ban valószínűleg nem akarsz kórházba kerülni.

Valószínűleg nem aggódsz a csontjaid miatt: a csontritkulás és a combnyaktörés csak az időseket érinti, igaz? Pedig nem árt, ha már most nekilátsz a csontjaid erősítésének, mert 2060-ban valószínűleg nem akarsz kórházba kerülni.


A csontok 30 éves korodig épülnek, aztán fokozatosan gyengülnek az öregedés miatt. Egy kutatás szerint azonban az edzés segíthet ennek megelőzésében. Azoknak, akik rendszeresen intenzíven edzettek életük során, sokkal nagyobb volt a csontsűrűségük.
Miért? A csontok folyamatosan újraépítik magukat, melyhez hozzájárul például a futás vagy az ugrókötelezés. De a súlyzós edzés hatására is erősödnek, mivel az izmaid nagy erővel dolgoznak. Ekkor a csontsejtek jelzik, hogy erősödniük kell, így természetes módon előzheted meg a csontrikulást.
Elég hozzá 50 ugrás, egy rövid sprint, egy jó edzésterv felsőtestre, vagy heti 2-3 kosarazás.
Kép: Europress

Ajjajj...ez a népszerű szokás annyira veszélyes a közlekedésre, mint az ittas vezetés

Reméljük, hogy ittasan soha nem ülsz be a volán mögé. De van egy másik dolog, ami legalább annyira rizikós, mint piásan vezetni.

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft