Hányszor kell súlyzós edzést végezni hetente?

Ha fejlődni szeretnél, akkor bizony nem szabad az idővel fukarkodnod!

Ha fejlődni szeretnél, akkor bizony nem szabad az idővel fukarkodnod!


Egy új kutatás szerint ugyanis minden izomcsoportot heti 2x kell megmozgatni a látványos eredmény elérésének érdekében.
A kutatók 10 korábbi tanulmány eredményeit vetették össze, amik során a résztvevők heti 1,2, vagy 3 alkalommal edzettek a különböző izomcsoportokra néhány hónapon keresztül.
Az is kiderült, hogy érdemes a 2 alkalommal ugyanannyi sorozatot és ismétlést végezned az adott gyakorlatból. Valószínűleg azért hatékonyabb ez a megoldás, mert az izomnövekedés 48 órán át tart, utána pedig újra meg kell mozgatnod az adott izomcsoportot.
A legjobb, ha heti 2-2-szer végzel edzést felsőtestre és alsótestre. Ha pedig az egész tested át szeretnéd mozgatni, akkor járj el heti háromszor edzeni, mivel ekkor több munkát kell végezned, ami nem fér bele heti 2 alkalomba.
Kép: Europress

Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Ezt a 11 tulajdonságot keresik a férfiak a leendő feleségükben

Nincs persze olyan kézikönyv, melyben a tökéletes feleség minden tulajdonsága szerepel, mivel ezt lehetetlen lenne megcsinálni, annyira különbözőek vagyunk. De van néhány olyan tulajdonság, mely a legtöbb férfi számára fontos, ha leendő feleségét szeretné megtalálni.

3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft