Hányszor kell súlyzós edzést végezni hetente?

Ha fejlődni szeretnél, akkor bizony nem szabad az idővel fukarkodnod!

Ha fejlődni szeretnél, akkor bizony nem szabad az idővel fukarkodnod!


Egy új kutatás szerint ugyanis minden izomcsoportot heti 2x kell megmozgatni a látványos eredmény elérésének érdekében.
A kutatók 10 korábbi tanulmány eredményeit vetették össze, amik során a résztvevők heti 1,2, vagy 3 alkalommal edzettek a különböző izomcsoportokra néhány hónapon keresztül.
Az is kiderült, hogy érdemes a 2 alkalommal ugyanannyi sorozatot és ismétlést végezned az adott gyakorlatból. Valószínűleg azért hatékonyabb ez a megoldás, mert az izomnövekedés 48 órán át tart, utána pedig újra meg kell mozgatnod az adott izomcsoportot.
A legjobb, ha heti 2-2-szer végzel edzést felsőtestre és alsótestre. Ha pedig az egész tested át szeretnéd mozgatni, akkor járj el heti háromszor edzeni, mivel ekkor több munkát kell végezned, ami nem fér bele heti 2 alkalomba.
Kép: Europress

Hogyan legyél jobb ember? A Fekete vitorlák színészei elmondják!

A legújabb Men’s Health címlapján szereplő Tom Hopper is játszik a sorozatban. A magazinban megjelent cikkből sokat tanulhatsz az edzés terén, de az interjúalanyok videóban is tippeket adnak arra, hogyan lehetsz jobb ember.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft