Dolgoztasd meg a farizmod, combod és a hátad egy gyakorlattal!

A fordított hipernyújtással szinte a teljes alsótested megdolgoztathatod, ráadásul elég hozzá egy szimpla, állítható pad.

A fordított hipernyújtással szinte a teljes alsótested megdolgoztathatod, ráadásul elég hozzá egy szimpla, állítható pad.


A gyakorlat 3 variációját is kipróbálhatod:
1. Izometrikus: tartsd fél-1 percig
2. Izomnövelő: 10-20-as ismétlésszámmal végzett sorozatok
3. Váltott lábbal: 10-20-as ismétlészámmal.
Tovább nehezítheted, ha egy gumiszalagot kötsz a bokáidra.
Nézd meg a videót!

Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Ezt a 11 tulajdonságot keresik a férfiak a leendő feleségükben

Nincs persze olyan kézikönyv, melyben a tökéletes feleség minden tulajdonsága szerepel, mivel ezt lehetetlen lenne megcsinálni, annyira különbözőek vagyunk. De van néhány olyan tulajdonság, mely a legtöbb férfi számára fontos, ha leendő feleségét szeretné megtalálni.

3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft