Dolgoztasd meg a farizmod, combod és a hátad egy gyakorlattal!

A fordított hipernyújtással szinte a teljes alsótested megdolgoztathatod, ráadásul elég hozzá egy szimpla, állítható pad.

A fordított hipernyújtással szinte a teljes alsótested megdolgoztathatod, ráadásul elég hozzá egy szimpla, állítható pad.


A gyakorlat 3 variációját is kipróbálhatod:
1. Izometrikus: tartsd fél-1 percig
2. Izomnövelő: 10-20-as ismétlésszámmal végzett sorozatok
3. Váltott lábbal: 10-20-as ismétlészámmal.
Tovább nehezítheted, ha egy gumiszalagot kötsz a bokáidra.
Nézd meg a videót!

73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft