A teljes hasat megdolgozó program kezdőknek

Ha most kezded az edzéseket és még új vagy az edzőtermek és az edzés világában ezeket a gyakorlatokat végezd hasizomra, egészen addig amig tökéletesen el nem sajátítod őket.

Ha most kezded az edzéseket és még új vagy az edzőtermek és az edzés világában ezeket a gyakorlatokat végezd hasizomra, egészen addig amig tökéletesen el nem sajátítod őket.

Kép

1. Hasprés talajon

Helyezkedj el hanyattfekvésben a talajon térdedet hajlítsd be, talpak a talajon. Ökölbe

szorított kezünket tegyük be az álunk alá, ezzel is elkerülve, hogy a nyakcsigolyák feszített állapotba kerüljenek. A hasizom megfeszítésével mellkasunkat közelítsük a medencénhez, közben fújjuk ki a levegőt, ezáltal még hatékonyabban rá tudunk feszíteni a hasizomra. Figyelem ez hasprés és nem teljes felülés, a mozdulat végpontjában az alsó háti szakasz ne hagyja el a talajt!

Kép

2. Lábemelés nyújtott lábbal talajon

Feküdj hanyatt a talajra, lábak nyújtva, karok rézsutos mélytartásban tenyérrel lefelé a talajon. A gyakorlatot végig nyújtott lábbal hajtsuk végre! Dolgozzunk minnél nagyobb mozgástartományban, de az alsó holtponton a sarkak ne érítsék a talajt, ilyenkor ugyanis megszűnik a feszülés a hasizomban. Próbáljuk minnél jobban a fej irányába húzni a lábakat, csipőnket ne toljuk bele a gyakorlat kivitelezése során!

Kép

3. Törzsfordítás római padon

Helyezkedj el stabilan egy római padon, fixáld a lábad és a medencédet! Végezz törzsfordításokat egyenes-feszes háttal! Próbáljunk ne lendületből dolgozni és érezni, hogy a ferde hasizom végzi a munkát!

4. Edzésterv

  • Hasprés talajon 3x25
  • Lábemelés talajon 3x25
  • Törzsfordítás római padon 3x25-25/oldal

Ezeket a gyakorlatokat heti szintem 2-3 alkalommal is elő lehet venni, a hasizom ugyanis gyors regenerációra képes izom. A még gyorsabb és jobb eredmény elérése érdekében, figyeljünk a bevitt kalória mennyiségére és minőségére, illetve iktassunk be kardió edzéseket!

írta: Zákányi Zoltán / Blade Sport

Zákányi Zoltán az elkövetkezendő hetekben komoly megmérettetésekre készül. Szombaton Nyíregyházán versenyez, hogy kvalifikálja magát a WBPF Európa-bajnokságra ami május utolsó hétvégéjén lesz Budapesten. Utána a MoM Sport Beach Games bajnokságon indul június 5-én. Ha személyesen szeretnél tőle tanácsot kapni, akkor látogass el ezekre az eseményekre.

A Mom Sport Beach Games bajnokságra hamarosan jegyet is nyerhetsz!

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft