5 tipp a nagyobb vádlikért

A vádliemelés az egyik leghatékonyabb gyakorlat, ha erősíteni szeretnéd pipaszár lábaid. Megmutatjuk, hogyan teheted még látványosabbá az eredményt.

A vádliemelés az egyik leghatékonyabb gyakorlat, ha erősíteni szeretnéd pipaszár lábaid. Megmutatjuk, hogyan teheted még látványosabbá az eredményt.

1. Eddz lassan: Ha gyorsan végzed a vádliemelést, nem a vádlid, hanem az Achillesed dolgozik, ezért nem lesz olyan hatékony a gyakorlat.

2. Koncentrálj az időre: Lassan, legalább 3 mp alatt érj le, így elősegíted az izomnövekedést.

3. Állj meg, amikor teljesen felérsz és feszítsd be a vádlid.

4. Akkor is állj meg 1 mp-ig, amikor a sarkad lent van.

5. Mindig váltott lábbal végezd a gyakorlatot, így több terhet kell bírnia a lábaidnak.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft