5 tipp a nagyobb vádlikért

A vádliemelés az egyik leghatékonyabb gyakorlat, ha erősíteni szeretnéd pipaszár lábaid. Megmutatjuk, hogyan teheted még látványosabbá az eredményt.

A vádliemelés az egyik leghatékonyabb gyakorlat, ha erősíteni szeretnéd pipaszár lábaid. Megmutatjuk, hogyan teheted még látványosabbá az eredményt.

1. Eddz lassan: Ha gyorsan végzed a vádliemelést, nem a vádlid, hanem az Achillesed dolgozik, ezért nem lesz olyan hatékony a gyakorlat.

2. Koncentrálj az időre: Lassan, legalább 3 mp alatt érj le, így elősegíted az izomnövekedést.

3. Állj meg, amikor teljesen felérsz és feszítsd be a vádlid.

4. Akkor is állj meg 1 mp-ig, amikor a sarkad lent van.

5. Mindig váltott lábbal végezd a gyakorlatot, így több terhet kell bírnia a lábaidnak.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

A legtöbb nő ezt gondolja arról, mekkora a szerszámod

Fontosabb dolgok is vannak annál, hogy mit rejt az alsógatyád!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft