5 tipp a nagyobb vádlikért

A vádliemelés az egyik leghatékonyabb gyakorlat, ha erősíteni szeretnéd pipaszár lábaid. Megmutatjuk, hogyan teheted még látványosabbá az eredményt.

A vádliemelés az egyik leghatékonyabb gyakorlat, ha erősíteni szeretnéd pipaszár lábaid. Megmutatjuk, hogyan teheted még látványosabbá az eredményt.

1. Eddz lassan: Ha gyorsan végzed a vádliemelést, nem a vádlid, hanem az Achillesed dolgozik, ezért nem lesz olyan hatékony a gyakorlat.

2. Koncentrálj az időre: Lassan, legalább 3 mp alatt érj le, így elősegíted az izomnövekedést.

3. Állj meg, amikor teljesen felérsz és feszítsd be a vádlid.

4. Akkor is állj meg 1 mp-ig, amikor a sarkad lent van.

5. Mindig váltott lábbal végezd a gyakorlatot, így több terhet kell bírnia a lábaidnak.

73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft