Ugróköteles edzés a nagyobb vádlikért

Fogj egy kötelet, hogy felpörgesd az anyagcseréd és acélosítsd a vádliid.

Fogj egy kötelet, hogy felpörgesd az anyagcseréd és acélosítsd a vádliid.

Az edzésterv:

Ugorj 10-et páros lábbal, 10-10-et váltott lábbal, majd jöhet 9, 8 és így csökkentsd tovább, amíg 1-ig eljutsz.

Érdemes az elején stoppert is beállítanod, mert legközelebb az cél, hogy gyorsabban végezz.

Miért jó? Sűrűbbé teszi a csontjaid, javul a koordinációd, gyorsul az anyagcseréd, szuper kardió, a vádlikat is megedzi.

Olvasd el ezt is!
Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft