2 extrém edzésterv, amivel 20 perc alatt végzel

Nem kell hosszúnak lennie egy edzésnek ahhoz, hogy keménynek tartsd. A következő edzéstervek ezt bizonyítják:

Nem kell hosszúnak lennie egy edzésnek ahhoz, hogy keménynek tartsd. A következő edzéstervek ezt bizonyítják:

1. FUSS

Idő: 20 perc

Fuss 20 percig. A cél, hogy minél messzebbre eljuss.

Minden alkalommal növeld a távot, ha tudod. Így egyszer eléred a mentális és a fizikai teljesítőképességed határát és elkezdesz fejlődni.


2. SAJÁT SÚLYOS ISMÉTLÉSEK

Idő: 20 perc

Válassz ki egy tetszőleges saját testsúlyos gyakorlatot (pl. fekvőtámasz, guggolás, burpee, kitörés) és végezz annyi ismétlést, amennyit csak tudsz 20 perc alatt. Figyelj arra, hogy végig helyesen csináld a gyakorlatokat.

15, 30, 45 másodpercenként, vagy percenként végezz 3-5 ismétlést.

Glutamin – Tényleg segít izmot építeni?

A glutamin az egyik leggyakrabban emlegetett aminosav. Amikor elmegyünk egy kiegészítőket áruló boltba, akkor az eladó a fehérje, BCAA és vitamin eladása után ezt is elkezdi nekünk ajánlgatni.

A heteroszexuális nőknek van a legkevesebb orgazmusa

Egy elég lehangoló kutatási eredmény szerint a heteroszexuális nők kevesebb orgazmust élnek át, mint bárki más.

Ételek, amikkel felveheted a harcot a kopaszodás ellen

Egyre több a kihullott hajszál a lefolyóban? Nem vagy egyedül! A kopaszodás okai nagyon változatosak lehetnek, például autoimmun betegség, cukorbetegség, vitaminhiány, stressz és az alváshiány is produkálhat hasonló tüneteket.

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft