2 extrém edzésterv, amivel 20 perc alatt végzel

Nem kell hosszúnak lennie egy edzésnek ahhoz, hogy keménynek tartsd. A következő edzéstervek ezt bizonyítják:

Nem kell hosszúnak lennie egy edzésnek ahhoz, hogy keménynek tartsd. A következő edzéstervek ezt bizonyítják:

1. FUSS

Idő: 20 perc

Fuss 20 percig. A cél, hogy minél messzebbre eljuss.

Minden alkalommal növeld a távot, ha tudod. Így egyszer eléred a mentális és a fizikai teljesítőképességed határát és elkezdesz fejlődni.


2. SAJÁT SÚLYOS ISMÉTLÉSEK

Idő: 20 perc

Válassz ki egy tetszőleges saját testsúlyos gyakorlatot (pl. fekvőtámasz, guggolás, burpee, kitörés) és végezz annyi ismétlést, amennyit csak tudsz 20 perc alatt. Figyelj arra, hogy végig helyesen csináld a gyakorlatokat.

15, 30, 45 másodpercenként, vagy percenként végezz 3-5 ismétlést.

Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft