2 extrém edzésterv, amivel 20 perc alatt végzel

Nem kell hosszúnak lennie egy edzésnek ahhoz, hogy keménynek tartsd. A következő edzéstervek ezt bizonyítják:

Nem kell hosszúnak lennie egy edzésnek ahhoz, hogy keménynek tartsd. A következő edzéstervek ezt bizonyítják:

1. FUSS

Idő: 20 perc

Fuss 20 percig. A cél, hogy minél messzebbre eljuss.

Minden alkalommal növeld a távot, ha tudod. Így egyszer eléred a mentális és a fizikai teljesítőképességed határát és elkezdesz fejlődni.


2. SAJÁT SÚLYOS ISMÉTLÉSEK

Idő: 20 perc

Válassz ki egy tetszőleges saját testsúlyos gyakorlatot (pl. fekvőtámasz, guggolás, burpee, kitörés) és végezz annyi ismétlést, amennyit csak tudsz 20 perc alatt. Figyelj arra, hogy végig helyesen csináld a gyakorlatokat.

15, 30, 45 másodpercenként, vagy percenként végezz 3-5 ismétlést.

Ennyi egészségtelen ételt ehetsz gond nélkül

Egy új kutatás szerint sokan úgy gondolják, hogy bizonyos mennyiségben bármiből ehetnek, amiből akarnak, pedig a sok kicsi sokra megy. Persze, ha a héten 1 nap megjutalmazod magad valamilyen édességgel, nem lesz baj, csak akkor, ha a csalónapból csalóhét lesz.

7 dolog, ami frászt hoz a nőkre

Nem vagyunk egyformák. Lehet, hogy a laza szőkének bejön a szöveged a bárban, de a boltban a barna fejbecsapna egy döglött hallal, ha úgy próbálnád felszedni.

A legnagyobb fogyókúrás baromságok, amiket dietetikusok valaha hallottak

Az biztos, hogy az összes dietetikus tudna erről mesélni.

4 tipp a jobb szexért

Ha szeretnéd, hogy elégedetten távozzon a párod a hálószobából, ezeket a tanácsokat érdemes megfogadnod és bevetned a következő akció soán.

Jennifer Aniston tényleg egy repülőn szexelt egyszerre 3 emberrel?

Az Ellen című műsorban játszottak egy játékot, amiből arra lehet következtetni, hogy az eset valóban megtörtént.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés