2 extrém edzésterv, amivel 20 perc alatt végzel

Nem kell hosszúnak lennie egy edzésnek ahhoz, hogy keménynek tartsd. A következő edzéstervek ezt bizonyítják:

Nem kell hosszúnak lennie egy edzésnek ahhoz, hogy keménynek tartsd. A következő edzéstervek ezt bizonyítják:

1. FUSS

Idő: 20 perc

Fuss 20 percig. A cél, hogy minél messzebbre eljuss.

Minden alkalommal növeld a távot, ha tudod. Így egyszer eléred a mentális és a fizikai teljesítőképességed határát és elkezdesz fejlődni.


2. SAJÁT SÚLYOS ISMÉTLÉSEK

Idő: 20 perc

Válassz ki egy tetszőleges saját testsúlyos gyakorlatot (pl. fekvőtámasz, guggolás, burpee, kitörés) és végezz annyi ismétlést, amennyit csak tudsz 20 perc alatt. Figyelj arra, hogy végig helyesen csináld a gyakorlatokat.

15, 30, 45 másodpercenként, vagy percenként végezz 3-5 ismétlést.

5 ok, amiért a nők kerülik a szexet

5-ből 1 nő nem elégedett a szexuális életével - derül ki egy új kutatásból.

Vége a megbánt, túlmulatott estéknek: Karkötő, ami nem hagy berúgni

A bőrödön keresztül méri az alkoholszintet, hogy soha ne vetkőzz ki magadból.

Van az úgy, hogy diéta közben az agy gátolja a fogyást

Ha kevesebbet eszel, bizonyos agysejtek csökkentik tested energiafelhasználását.

Ez a férfi 27 kilót fogyott, kigyúrta magát és sokkal jobb lett az élete, mint eddig

Michael Jeffries drasztikus változásokat vezetett be az életébe, aminek nagy eredményei lettek.

Fizess elő az Instyle magazinra egy évre most 70%-os kedvezménnyel!
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft