5 ok, amiért ne hagyd ki a lábnapot

A láb izmainak edzése a férfiak körében a egyik legkényesebb téma. Van aki egyáltalán nem edz rá, van aki hébe-hóba azért végez pár gyakorlatot, de a szabadsúlyos guggolást messziről elkerülni, mert az nehéz.

A láb izmainak edzése a férfiak körében a egyik legkényesebb téma. Van aki egyáltalán nem edz rá, van aki hébe-hóba azért végez pár gyakorlatot, de a szabadsúlyos guggolást messziről elkerülni, mert az nehéz.

Találkoztam olyanokkal is akik arra hivatkoztak, hogy régen fociztak vagy futottak, tehát nekik lábra nem kell edzeniük. Nem ajánlom senkinek, hogy hanyagolja ezt a területet. Nézzük pár jó indokot, hogy miért is edzük rendszeresen és nagyobb erőbedobással az alsó végtag izmait…

Kép

1. Ne felejtsük el a lábunk is a testünk része, sőt gondolj csak bele, a csípőizülettől lefelé elhelyezkedő területről beszélünk, ami a testünk fele. Tehát miért is hanyagolnánk a láb izmainak edzését? Ha tartósan nem foglalkozunk ezzel a területel izomegyensúlyi problémák alakulhatnak ki. Esztétikailag nem túl szép egy kidolgozott felsőtest és egy pipaszár láb.

2. Az esztétikai szempotokon túl egészségügyi problémák is kialakulhatnak. Különböző mozgásszervi problémákat, helytelen tartást, stabilitási-egyensúlyi gondokat, derékfájást is okozhat ha egy erős felsőtesthez gyenge alsótest párosul.

Kép

3. Igazi kihívás, ne úgy gondolj a lábnapra, hogy nehéz. Inkább fogd föl kihívásnak. Ne keress kifogást, végezd el a gyakorlatokat kellő intenzitással. Büszke leszel magadra és garantáltan jobban érzed majd magad a bőrödben.

4. A láb izmainak edzése jó hatással van a felsőtest fejlődésére is. Súlyzós edzés hatására ugyanis tesztoszteron termelődik, mely kedvezően befolyásolja az izom növekedésést. A comb az emberi test egyik legnagyobb és legerősebb izma. Tehát a láb izmainak edzése egyenlő több tesztoszteron, ami a felsőtest fejlődésére is jó hatással van.

5. A csajod is imádni fogja. Lábnapot szokták “tesztoszteron napként” is emlegetni. Ugye nem kell kifejtenem, hogy egy magasabb saját tesztoszteron szint nem csak az izomfejlődésre van kedvező hatással, de az élet egyéb területén is hasznunkra válhat. :)

A leghatásosabb, az alsótestet komplexen megdolgozó gyakorlatok a különböző guggolások, kitörések, lábtolások.

írta: Zákányi Zoltán / BladeSport

Zákányi Zoltán az elkövetkezendő hetekben komoly megmérettetésekre készül. Szombaton Nyíregyházán versenyez, hogy kvalifikálja magát a WBPF Európa-bajnokságra ami május utolsó hétvégéjén lesz Budapesten. Utána a MoM Sport Beach Games bajnokságon indul június 5-én. Ha személyesen szeretnél tőle tanácsot kapni, akkor látogass el ezekre az eseményekre.

A Mom Sport Beach Games bajnokságra jegyet is nyerhetsz!

Orlando Bloom gyilkos edzésterve biztos, hogy padlóra küld!

Az is kiderül, hogyan tökéletesítheted a húzódzkodást!

4 férfi, aki 30 éves kora előtt kezdett kopaszodni, elárulja, miért nem kell paráznod emiatt

A hajhullás mindenkit utolér. Egy kutatás szerint 35 éves korukra már a férfiak kétharmadának elkezd hullani a haja.

4 reggeli hiba, amivel simán tönkreteheted a napodat

Ezekre figyelj a nap első étkezésénél.

A rendszeres önkielégítés nemcsak az egészségednek, hanem az alakodnak is jót tesz! Mutatjuk, miért!

Felejtsd el, amit anyukád mondott - a maszturbálás az egészséges és boldog élet egyik kulcsa!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft