Pumpáld fel a vállaid és mellkasod!

Csak 3 gyakorlat, 2 egykezes súlyzó és egy pad kell ahhoz, hogy felpumpáld magad!

Csak 3 gyakorlat, 2 egykezes súlyzó és egy pad kell ahhoz, hogy felpumpáld magad!

A következő gyakorlatsor akkor a leghatásosabb, ha egy kiadós mellezés vagy vállazás után végzed. A két gyakorlat:

Kezdd vállból nyomással (8-12 ismétlés), 20 mp pihenő után pedig végezz fekvenyomást ferde padon. Végül jöhet a hagyományos fekvenyomás (ebből is 8-12 ismétlést végezz). Ez egy kör, ha megy, csinálj meg ötöt 1-2 perc pihenővel a szettek között.

Menni fog?

Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft