Pumpáld fel a vállaid és mellkasod!

Csak 3 gyakorlat, 2 egykezes súlyzó és egy pad kell ahhoz, hogy felpumpáld magad!

Csak 3 gyakorlat, 2 egykezes súlyzó és egy pad kell ahhoz, hogy felpumpáld magad!

A következő gyakorlatsor akkor a leghatásosabb, ha egy kiadós mellezés vagy vállazás után végzed. A két gyakorlat:

Kezdd vállból nyomással (8-12 ismétlés), 20 mp pihenő után pedig végezz fekvenyomást ferde padon. Végül jöhet a hagyományos fekvenyomás (ebből is 8-12 ismétlést végezz). Ez egy kör, ha megy, csinálj meg ötöt 1-2 perc pihenővel a szettek között.

Menni fog?

10 férfi sztár, aki extrém fitnesz-átalakuláson esett át az elmúlt években

Kockás hasú akcióhőst formált magából Paul Rudd, Chris Hemsworth és Ryan Reynolds.

Mennyi az esély arra, hogy a startvonalnál találkozol életed szerelmével?

Lehet, hogy a jövőbeli párod már épp a maraton célvonalánál vár? Az Active.com próbálta kideríteni, mennyi az esély erre - és még sok másra:

Mit árul el a barátainak a szexuális életetekről?

Ha nem vagy a közelében, az összes titkotokat kifecsegi a barátnőd?

A futók intelligensebbek azoknál, akik súlyzós edzést végeznek?

Egy új kutatásból választ kaphatsz a kérdésre.

6 ok, hogy beszerezd az új számunkat

Csapj le legújabb számunkra! Címlapon Justin Theroux, megmutatjuk, hogyan próbáld megérteni a nőket, milyen ételekkel lehetsz izmosabb, de az is kiderül, hogyan zökkenhetsz ki a mindennapi teendőkből, hogy nyugodtabbá válj. Ja, és a magazinban találsz egy izmos edzéstervet combra, de kezdő fogyókúrázóknak is mutatunk pár hatékony zsírégető gyakorlatot.

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft