Pumpáld fel a vállaid és mellkasod!

Csak 3 gyakorlat, 2 egykezes súlyzó és egy pad kell ahhoz, hogy felpumpáld magad!

Csak 3 gyakorlat, 2 egykezes súlyzó és egy pad kell ahhoz, hogy felpumpáld magad!

A következő gyakorlatsor akkor a leghatásosabb, ha egy kiadós mellezés vagy vállazás után végzed. A két gyakorlat:

Kezdd vállból nyomással (8-12 ismétlés), 20 mp pihenő után pedig végezz fekvenyomást ferde padon. Végül jöhet a hagyományos fekvenyomás (ebből is 8-12 ismétlést végezz). Ez egy kör, ha megy, csinálj meg ötöt 1-2 perc pihenővel a szettek között.

Menni fog?

Nézd meg, mit üzen neked Nagy Laci!

A kézilabdázóval beszélgettünk egy kicsit a sportról, táplálkozásról és regenerációról.

A lobbizás alapjai - legyél profi az érdekeid érvényesítésében!

Az érdekeid érvényesítéséhez érdemes megfogadnod néhány tippet, főleg akkor, ha befolyásolni szeretnéd a jogi szabályozásokat.

4 őrült jel, hogy megcsal

Egy új kutatás szerint többször kényezteted a párod orálisan, ha veszélyben érzed magad és attól tartasz, megcsal.

Miért edz annyi sportoló maszkban?

LeBron James és Hosszú Katinka is maszkban edz. Megmutatjuk, hogyan hatnak a maszkok a teljesítményedre.

Ennyi egészségtelen ételt ehetsz gond nélkül

Egy új kutatás szerint sokan úgy gondolják, hogy bizonyos mennyiségben bármiből ehetnek, amiből akarnak, pedig a sok kicsi sokra megy. Persze, ha a héten 1 nap megjutalmazod magad valamilyen édességgel, nem lesz baj, csak akkor, ha a csalónapból csalóhét lesz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés