Oldschool bicepszezés

Ha szeretnéd viszonylag gyorsan felpumpálni a bicepszed, érdemes kipróbálnod a Zottman-bicepsz gyakorlatot.

Ha szeretnéd viszonylag gyorsan felpumpálni a bicepszed, érdemes kipróbálnod a Zottman-bicepsz gyakorlatot.

A híres gyakorlat előnye, hogy mivel forgatod a csuklód a végrehajtása közben, a bicepszed mindhárom izomcsoportja dolgozik, így izmos karokra tehetsz szert.

Végrehajtás:
Fogj meg két egykezes súlyzót, a tenyereid hátrafelé nézzenek. Ahogy felhúzod őket, fordítsd el a csuklód úgy, hogy mire a vállaidhoz érnek a súlyok, ismét hátrafelé nézzenek a tenyereid. Amikor pedig leengeded, újra fordítsd el a csuklód.

Érdemes lassan (3-5 mp alatt) leengedned a súlyzókat, így keményebben dolgoznak az izomrostok.

10-15 ismétlést végezz a gyakorlatból.

Kép
Kép
Kép
Ajjajj...ez a népszerű szokás annyira veszélyes a közlekedésre, mint az ittas vezetés

Reméljük, hogy ittasan soha nem ülsz be a volán mögé. De van egy másik dolog, ami legalább annyira rizikós, mint piásan vezetni.

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft