Oldschool bicepszezés

Ha szeretnéd viszonylag gyorsan felpumpálni a bicepszed, érdemes kipróbálnod a Zottman-bicepsz gyakorlatot.

Ha szeretnéd viszonylag gyorsan felpumpálni a bicepszed, érdemes kipróbálnod a Zottman-bicepsz gyakorlatot.

A híres gyakorlat előnye, hogy mivel forgatod a csuklód a végrehajtása közben, a bicepszed mindhárom izomcsoportja dolgozik, így izmos karokra tehetsz szert.

Végrehajtás:
Fogj meg két egykezes súlyzót, a tenyereid hátrafelé nézzenek. Ahogy felhúzod őket, fordítsd el a csuklód úgy, hogy mire a vállaidhoz érnek a súlyok, ismét hátrafelé nézzenek a tenyereid. Amikor pedig leengeded, újra fordítsd el a csuklód.

Érdemes lassan (3-5 mp alatt) leengedned a súlyzókat, így keményebben dolgoznak az izomrostok.

10-15 ismétlést végezz a gyakorlatból.

Kép
Kép
Kép
Ezektől az ételektől olyan illatod lesz, hogy minden nő utánad fordul

Nem tudnak ellenállni azoknak, akik egészségesen táplálkoznak.

Az agresszív számítógépes játékok agykárosító hatásúak lehetnek - állítja egy új kutatás

A játékok hatásai között szerepel az Alzheimer-kór kialakulása, a depresszió, skizofrénia is.

Repülővel utazol valahová? Légiutaskísérők osztják meg azt a 8 dolgot, amit érdemes tudnod

Vannak köztük olyanok, amik életmentőek lehetnek, de olyanok is, melyekkel az őrületbe tudod kergetni a repülő személyzetét!

Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

Speciális lehetőség: 3 havi előfizetés 50% kedvezménnyel + benne a JOY-kuponos lapszámmal!
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft