Oldschool bicepszezés

Ha szeretnéd viszonylag gyorsan felpumpálni a bicepszed, érdemes kipróbálnod a Zottman-bicepsz gyakorlatot.

Ha szeretnéd viszonylag gyorsan felpumpálni a bicepszed, érdemes kipróbálnod a Zottman-bicepsz gyakorlatot.

A híres gyakorlat előnye, hogy mivel forgatod a csuklód a végrehajtása közben, a bicepszed mindhárom izomcsoportja dolgozik, így izmos karokra tehetsz szert.

Végrehajtás:
Fogj meg két egykezes súlyzót, a tenyereid hátrafelé nézzenek. Ahogy felhúzod őket, fordítsd el a csuklód úgy, hogy mire a vállaidhoz érnek a súlyok, ismét hátrafelé nézzenek a tenyereid. Amikor pedig leengeded, újra fordítsd el a csuklód.

Érdemes lassan (3-5 mp alatt) leengedned a súlyzókat, így keményebben dolgoznak az izomrostok.

10-15 ismétlést végezz a gyakorlatból.

Kép
Kép
Kép
Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft