5 mítosz a kockahasról, aminek nem szabad bedőlnöd

Kockás has. Mindenki szeretné, de nem mindenkinek jön össze. Hogy miért? Mert rossz tanácsokat fogadnak meg. Épp ezért szedtük össze a legnagyobb hülyeségeket a témában. Tanulj belőlük!

Kockás has. Mindenki szeretné, de nem mindenkinek jön össze. Hogy miért? Mert rossz tanácsokat fogadnak meg. Épp ezért szedtük össze a legnagyobb hülyeségeket a témában. Tanulj belőlük!

1. Nem szabad szénhidrátot enned
Nem minden szénhidrát az ellenséged. Például a keményítő egyik fajtája segít abban, hogy 23%-kal több zsírt égess. Jó választás az édesburgonya, teljes kiőrlésű gabona, a quinoa és társaik.

A bevitt cukor mennyiségét viszont nyugodtan csökkentheted. Az egyszerű cukrok lassítják a fogyást, épp ezért kell mellőznöd őket.

2. Csak hasra kell edzened
A teljes testet átmozgató edzések sokkal hatékonyabbak, mivel ezek leolvasztják a zsírt a hasadról és izmosítják is azt. A top3 legjobb gyakorlat pedig a súlyzós guggolás, a burpee és a sprint emelkedőn.

3. A kardió a legfontosabb
Ha állandó tempóban végzed, sokkal kevésbé hatásos, mint mondjuk egy interval edzés. Ráadásul egyébként még futnod sem kell, például ha 8-15 ismétlést végzel guggolásból, fekvőtámaszból, kitörésből, burpee-ből, hamarabb feltűnnek a kockák a hasadon.

4. Csak a saját testsúlyos gyakorlatokkal érhető el a kockás has
A súlyzós edzés is fontos, hiszen ezekkel a gyakorlatokkal olyan izmokat is keményen megdolgoztathatsz (például ha a súlyoddal nyomsz fekve), amiket saját súlyos edzéssel nem lehet.

A szabadsúlyos edzés, a saját súlyos gyakorlatok és a megfelelő étrend betartásával te is elérheted a célod.

5. A pihenés hátráltat
A szettek között tényleg jobb, ha kevesebbet pihensz (hogy végig pörögjön az anyagcseréd), de a megfelelő alvásról nem szabad lemondanod. A kevés alvás, a növekvő kortizol mennyisége miatt negatívan hat minden sporteredményre.

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft