5 mítosz a kockahasról, aminek nem szabad bedőlnöd

Kockás has. Mindenki szeretné, de nem mindenkinek jön össze. Hogy miért? Mert rossz tanácsokat fogadnak meg. Épp ezért szedtük össze a legnagyobb hülyeségeket a témában. Tanulj belőlük!

Kockás has. Mindenki szeretné, de nem mindenkinek jön össze. Hogy miért? Mert rossz tanácsokat fogadnak meg. Épp ezért szedtük össze a legnagyobb hülyeségeket a témában. Tanulj belőlük!

1. Nem szabad szénhidrátot enned
Nem minden szénhidrát az ellenséged. Például a keményítő egyik fajtája segít abban, hogy 23%-kal több zsírt égess. Jó választás az édesburgonya, teljes kiőrlésű gabona, a quinoa és társaik.

A bevitt cukor mennyiségét viszont nyugodtan csökkentheted. Az egyszerű cukrok lassítják a fogyást, épp ezért kell mellőznöd őket.

2. Csak hasra kell edzened
A teljes testet átmozgató edzések sokkal hatékonyabbak, mivel ezek leolvasztják a zsírt a hasadról és izmosítják is azt. A top3 legjobb gyakorlat pedig a súlyzós guggolás, a burpee és a sprint emelkedőn.

3. A kardió a legfontosabb
Ha állandó tempóban végzed, sokkal kevésbé hatásos, mint mondjuk egy interval edzés. Ráadásul egyébként még futnod sem kell, például ha 8-15 ismétlést végzel guggolásból, fekvőtámaszból, kitörésből, burpee-ből, hamarabb feltűnnek a kockák a hasadon.

4. Csak a saját testsúlyos gyakorlatokkal érhető el a kockás has
A súlyzós edzés is fontos, hiszen ezekkel a gyakorlatokkal olyan izmokat is keményen megdolgoztathatsz (például ha a súlyoddal nyomsz fekve), amiket saját súlyos edzéssel nem lehet.

A szabadsúlyos edzés, a saját súlyos gyakorlatok és a megfelelő étrend betartásával te is elérheted a célod.

5. A pihenés hátráltat
A szettek között tényleg jobb, ha kevesebbet pihensz (hogy végig pörögjön az anyagcseréd), de a megfelelő alvásról nem szabad lemondanod. A kevés alvás, a növekvő kortizol mennyisége miatt negatívan hat minden sporteredményre.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft