Célozd meg a tircepszed elfeledett részét

A tricepsz háromfejű izom, melynek hosszú fejét általában nem dolgoztatod meg kellőképp.

A tricepsz háromfejű izom, melynek hosszú fejét általában nem dolgoztatod meg kellőképp.

Pedig ez a része is fontos, hiszen a vállaidhoz kapcsolódik, ezért fontos szerepet játszik az olyan gyakorlatokban is, amikor erre a területre edzel.

A legjobb módja az edzésének, ha nem mellkasnál végezhető gyakorlatokkal célzod meg, hanem fej fölé nyújtod a karjaid.

Kép
forrás: menshealth.com
Kép
forrás: menshealth.com

A legjobb gyakorlat, ha ülve végzett tricepsznyújtást végzel egykezes súlyzóval. Fogj meg egy súlyzót két kézzel, mint amikor serleg guggolást végzel, ülj le egyenesen, nyújtsd ki a karjaid és csak a könyöködet hajlítva enged a súlyt le a hátadhoz, majd vissza.

Olvasd el ezt is!

Végezz a gyakorlatból 4x15 ismétlést. Akár páros karral is végezheted, fogj meg két egykezes súlyzót és egyszerre engedd őket hátra, majd nyújtsd ki a karod. Ebből 25 ismétlést végezz körönként.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft