Célozd meg a tircepszed elfeledett részét

A tricepsz háromfejű izom, melynek hosszú fejét általában nem dolgoztatod meg kellőképp.

A tricepsz háromfejű izom, melynek hosszú fejét általában nem dolgoztatod meg kellőképp.

Pedig ez a része is fontos, hiszen a vállaidhoz kapcsolódik, ezért fontos szerepet játszik az olyan gyakorlatokban is, amikor erre a területre edzel.

A legjobb módja az edzésének, ha nem mellkasnál végezhető gyakorlatokkal célzod meg, hanem fej fölé nyújtod a karjaid.

Kép
forrás: menshealth.com
Kép
forrás: menshealth.com

A legjobb gyakorlat, ha ülve végzett tricepsznyújtást végzel egykezes súlyzóval. Fogj meg egy súlyzót két kézzel, mint amikor serleg guggolást végzel, ülj le egyenesen, nyújtsd ki a karjaid és csak a könyöködet hajlítva enged a súlyt le a hátadhoz, majd vissza.

Olvasd el ezt is!

Végezz a gyakorlatból 4x15 ismétlést. Akár páros karral is végezheted, fogj meg két egykezes súlyzót és egyszerre engedd őket hátra, majd nyújtsd ki a karod. Ebből 25 ismétlést végezz körönként.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft