Célozd meg a tircepszed elfeledett részét

A tricepsz háromfejű izom, melynek hosszú fejét általában nem dolgoztatod meg kellőképp.

A tricepsz háromfejű izom, melynek hosszú fejét általában nem dolgoztatod meg kellőképp.

Pedig ez a része is fontos, hiszen a vállaidhoz kapcsolódik, ezért fontos szerepet játszik az olyan gyakorlatokban is, amikor erre a területre edzel.

A legjobb módja az edzésének, ha nem mellkasnál végezhető gyakorlatokkal célzod meg, hanem fej fölé nyújtod a karjaid.

Kép
forrás: menshealth.com
Kép
forrás: menshealth.com

A legjobb gyakorlat, ha ülve végzett tricepsznyújtást végzel egykezes súlyzóval. Fogj meg egy súlyzót két kézzel, mint amikor serleg guggolást végzel, ülj le egyenesen, nyújtsd ki a karjaid és csak a könyöködet hajlítva enged a súlyt le a hátadhoz, majd vissza.

Olvasd el ezt is!

Végezz a gyakorlatból 4x15 ismétlést. Akár páros karral is végezheted, fogj meg két egykezes súlyzót és egyszerre engedd őket hátra, majd nyújtsd ki a karod. Ebből 25 ismétlést végezz körönként.

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Ezt az egy gyakorlatot végezd el az erős farizmokért

Ha voltál már jógázni, biztos, hogy ismerős lesz a következő gyakorlat!

Hihetetlen átalakulás: a spanyol hajléktalan férfi sírva fakadt, miután meglátta magát

Egy menő spanyol fodrászat alakította át Jose Antoniót, az 55 éves hajléktalan férfit. A szalon tulajdonosa már egy ideje ismerte a férfit, aki egy parkolóban próbált pénzt gyűjteni.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft