Célozd meg a tircepszed elfeledett részét

A tricepsz háromfejű izom, melynek hosszú fejét általában nem dolgoztatod meg kellőképp.

A tricepsz háromfejű izom, melynek hosszú fejét általában nem dolgoztatod meg kellőképp.

Pedig ez a része is fontos, hiszen a vállaidhoz kapcsolódik, ezért fontos szerepet játszik az olyan gyakorlatokban is, amikor erre a területre edzel.

A legjobb módja az edzésének, ha nem mellkasnál végezhető gyakorlatokkal célzod meg, hanem fej fölé nyújtod a karjaid.

Kép
forrás: menshealth.com
Kép
forrás: menshealth.com

A legjobb gyakorlat, ha ülve végzett tricepsznyújtást végzel egykezes súlyzóval. Fogj meg egy súlyzót két kézzel, mint amikor serleg guggolást végzel, ülj le egyenesen, nyújtsd ki a karjaid és csak a könyöködet hajlítva enged a súlyt le a hátadhoz, majd vissza.

Olvasd el ezt is!

Végezz a gyakorlatból 4x15 ismétlést. Akár páros karral is végezheted, fogj meg két egykezes súlyzót és egyszerre engedd őket hátra, majd nyújtsd ki a karod. Ebből 25 ismétlést végezz körönként.

Ezektől az ételektől olyan illatod lesz, hogy minden nő utánad fordul

Nem tudnak ellenállni azoknak, akik egészségesen táplálkoznak.

Az agresszív számítógépes játékok agykárosító hatásúak lehetnek - állítja egy új kutatás

A játékok hatásai között szerepel az Alzheimer-kór kialakulása, a depresszió, skizofrénia is.

Repülővel utazol valahová? Légiutaskísérők osztják meg azt a 8 dolgot, amit érdemes tudnod

Vannak köztük olyanok, amik életmentőek lehetnek, de olyanok is, melyekkel az őrületbe tudod kergetni a repülő személyzetét!

Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft