Túl könnyű súlyzókkal edzel?

Abban egyetérthetünk, hogy hajlamosak vagyunk nehezebb súlyokkal végezni az edzést az egónk miatt, a nők miatt, vagy a versenyszellem hatására.

Abban egyetérthetünk, hogy hajlamosak vagyunk nehezebb súlyokkal végezni az edzést az egónk miatt, a nők miatt, vagy a versenyszellem hatására.

Harold Gibbons edzős szerint ez sérüléshez vezethet. Viszont bizonyos gyakorlatknál pont az ellenkezője történik, pedig ha nehezebbre váltasz, akár hatékonyabbá is teheted az edzésed.

A leggyakoribb gyakorlatok, ahol lköveted ezt a hibát:

1. Kettlebell lendítés
Ha túl könnyű súllyal végzed, nem a farizmok és a combizmok dolgoznak, hanem a karjaid és a vállaid.

2. Fordított evezés
A gyilkos hátgyakorlat elég nehéz, ezért sokan saját testsúllyal végzik. Ha 8 ismétlés megy súlyok nlkül, végezd homokzsákkal, vagy súlymellényben, így erősebb leszel.

3. Gyakorlatok váltott lábbal
Ha már megy a gyakorlat, válassz hozzá olyan nehéz súlyzót, amivel még szabályosan tudod elvégezni az ismétléseket, persze a súlyok mennyiségét fokozatosan növeld, hogy elkerüld a sérüléseket.

Olvasd el ezt is!
22 gyakorlat, ami felpörgeti a metabolizmusod!

Ó, azok a vasárnapi ebédek! Frissen főtt, gyöngyöző húsleves, ropogós rántott hús és krémes krumplipüré…Az biztos, hogy nincs párja!

5 dolog, amit sose fogyassz edzés előtt

Jobban jársz, ha elkerülöd a szénsavas italokat és a csípős ételeket.

Rossz hírünk van: életed legfontosabb döntésétől elhízhatsz

Ha megtaláltad életed párját, már sínen van az életed, igaz?

Magyar ultratriatlonista nyerte a 480 kilométeres futóversenyt a Himalájában

Szőnyi Ferenc diadalmaskodott a brutális Hell Race-en.

A nők el tudnak veled képzelni komoly kapcsolatot, vagy csak egy éjszakára vagy jó? Teszteld le!

Sokan próbálják az egyéjszakás kalandokat felfejleszteni párkapcsolattá.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft