4 intenzív gyakorlat a maximális eredményért

A következő edzésterv csak 4 gyakorlatból áll, de eléggé sokat kell dolgoznod közben, így biztos, hogy alaposan megizzadsz.

A következő edzésterv csak 4 gyakorlatból áll, de eléggé sokat kell dolgoznod közben, így biztos, hogy alaposan megizzadsz.

A gyakorlatok váltva dolgoztatják meg az alsótest és felsőtest izmait, így mindkét résznek van egy kis ideje regenerálódni. Pont ezért tudsz folyamatosan, megállás nélkül edzeni.

A következő gyakorlatokat végezd el egy körben, pihenő nélkül. Végezz annyi kört, amennyit csak tudsz 10-30 perc alatt.

Olvasd el ezt is!
Kép

1. Kitörés egykezes súlyzókkal, 25 méter

Kép

2. Fekvőtámasz egykezes súlyzókkal, 10 db

Kép

3. Kitörés hátrafelé sétával, egykezes súlyzókkal , 25 méter

Kép

4. Egykezes evezés fekvőtámaszban, 10 ismétlés

73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft