4 intenzív gyakorlat a maximális eredményért

A következő edzésterv csak 4 gyakorlatból áll, de eléggé sokat kell dolgoznod közben, így biztos, hogy alaposan megizzadsz.

A következő edzésterv csak 4 gyakorlatból áll, de eléggé sokat kell dolgoznod közben, így biztos, hogy alaposan megizzadsz.

A gyakorlatok váltva dolgoztatják meg az alsótest és felsőtest izmait, így mindkét résznek van egy kis ideje regenerálódni. Pont ezért tudsz folyamatosan, megállás nélkül edzeni.

A következő gyakorlatokat végezd el egy körben, pihenő nélkül. Végezz annyi kört, amennyit csak tudsz 10-30 perc alatt.

Olvasd el ezt is!
Kép

1. Kitörés egykezes súlyzókkal, 25 méter

Kép

2. Fekvőtámasz egykezes súlyzókkal, 10 db

Kép

3. Kitörés hátrafelé sétával, egykezes súlyzókkal , 25 méter

Kép

4. Egykezes evezés fekvőtámaszban, 10 ismétlés

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft