4 intenzív gyakorlat a maximális eredményért

A következő edzésterv csak 4 gyakorlatból áll, de eléggé sokat kell dolgoznod közben, így biztos, hogy alaposan megizzadsz.

A következő edzésterv csak 4 gyakorlatból áll, de eléggé sokat kell dolgoznod közben, így biztos, hogy alaposan megizzadsz.

A gyakorlatok váltva dolgoztatják meg az alsótest és felsőtest izmait, így mindkét résznek van egy kis ideje regenerálódni. Pont ezért tudsz folyamatosan, megállás nélkül edzeni.

A következő gyakorlatokat végezd el egy körben, pihenő nélkül. Végezz annyi kört, amennyit csak tudsz 10-30 perc alatt.

Olvasd el ezt is!
Kép

1. Kitörés egykezes súlyzókkal, 25 méter

Kép

2. Fekvőtámasz egykezes súlyzókkal, 10 db

Kép

3. Kitörés hátrafelé sétával, egykezes súlyzókkal , 25 méter

Kép

4. Egykezes evezés fekvőtámaszban, 10 ismétlés

Orlando Bloom gyilkos edzésterve biztos, hogy padlóra küld!

Az is kiderül, hogyan tökéletesítheted a húzódzkodást!

4 férfi, aki 30 éves kora előtt kezdett kopaszodni, elárulja, miért nem kell paráznod emiatt

A hajhullás mindenkit utolér. Egy kutatás szerint 35 éves korukra már a férfiak kétharmadának elkezd hullani a haja.

4 reggeli hiba, amivel simán tönkreteheted a napodat

Ezekre figyelj a nap első étkezésénél.

A rendszeres önkielégítés nemcsak az egészségednek, hanem az alakodnak is jót tesz! Mutatjuk, miért!

Felejtsd el, amit anyukád mondott - a maszturbálás az egészséges és boldog élet egyik kulcsa!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft