4 intenzív gyakorlat a maximális eredményért

A következő edzésterv csak 4 gyakorlatból áll, de eléggé sokat kell dolgoznod közben, így biztos, hogy alaposan megizzadsz.

A következő edzésterv csak 4 gyakorlatból áll, de eléggé sokat kell dolgoznod közben, így biztos, hogy alaposan megizzadsz.

A gyakorlatok váltva dolgoztatják meg az alsótest és felsőtest izmait, így mindkét résznek van egy kis ideje regenerálódni. Pont ezért tudsz folyamatosan, megállás nélkül edzeni.

A következő gyakorlatokat végezd el egy körben, pihenő nélkül. Végezz annyi kört, amennyit csak tudsz 10-30 perc alatt.

Olvasd el ezt is!
Kép

1. Kitörés egykezes súlyzókkal, 25 méter

Kép

2. Fekvőtámasz egykezes súlyzókkal, 10 db

Kép

3. Kitörés hátrafelé sétával, egykezes súlyzókkal , 25 méter

Kép

4. Egykezes evezés fekvőtámaszban, 10 ismétlés

Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Ezt a 11 tulajdonságot keresik a férfiak a leendő feleségükben

Nincs persze olyan kézikönyv, melyben a tökéletes feleség minden tulajdonsága szerepel, mivel ezt lehetetlen lenne megcsinálni, annyira különbözőek vagyunk. De van néhány olyan tulajdonság, mely a legtöbb férfi számára fontos, ha leendő feleségét szeretné megtalálni.

3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft