4 intenzív gyakorlat a maximális eredményért

A következő edzésterv csak 4 gyakorlatból áll, de eléggé sokat kell dolgoznod közben, így biztos, hogy alaposan megizzadsz.

A következő edzésterv csak 4 gyakorlatból áll, de eléggé sokat kell dolgoznod közben, így biztos, hogy alaposan megizzadsz.

A gyakorlatok váltva dolgoztatják meg az alsótest és felsőtest izmait, így mindkét résznek van egy kis ideje regenerálódni. Pont ezért tudsz folyamatosan, megállás nélkül edzeni.

A következő gyakorlatokat végezd el egy körben, pihenő nélkül. Végezz annyi kört, amennyit csak tudsz 10-30 perc alatt.

Olvasd el ezt is!
Kép

1. Kitörés egykezes súlyzókkal, 25 méter

Kép

2. Fekvőtámasz egykezes súlyzókkal, 10 db

Kép

3. Kitörés hátrafelé sétával, egykezes súlyzókkal , 25 méter

Kép

4. Egykezes evezés fekvőtámaszban, 10 ismétlés

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft