Így tesz a hőség jobb sportolóvá

Fordítsd előnyödre a nyári forróságot: ha melegben edzel, annyit javul az állóképességed, mint ha a magasban sportolnál.

Fordítsd előnyödre a nyári forróságot: ha melegben edzel, annyit javul az állóképességed, mint ha a magasban sportolnál.

Amikor tengerszint feletti magasságban edzel, a szervezetednek növelnie kell a vörösvérsejtek számát, hogy kompenzálja a levegő kisebb oxigéntartalmát. Így több vért kell pumpálnia a szívednek minden egyes dobbanással. Ennek eredménye, hogy gyorsabb leszel és hosszabb ideig bírod az edzést.

A fenti kutatás szakértői szerint pedig pontosan ilyen hatás érhető el akkor is, ha a melegben edzel. A tanulmány résztvevőinek 60 percet kellett bringáznia 40 fokban. A sportolóknak javult a VO2 maximuma és gyorsabban tudtak tekerni.

Te úgy tudod ezt a legkönnyebben lemásolni, ha melegben kimész futni, vagy biciklizni. De vigyázz, alacsony intenzitású edzsére vonatkoznak az eredmények, a meleg miatt pedig úgyis keményebbnek fogod érezni az edzést. Mindenképp fogyassz edzés előtt, közben és után megfelelő mennyiségű folyadékot!

Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Ezt a 11 tulajdonságot keresik a férfiak a leendő feleségükben

Nincs persze olyan kézikönyv, melyben a tökéletes feleség minden tulajdonsága szerepel, mivel ezt lehetetlen lenne megcsinálni, annyira különbözőek vagyunk. De van néhány olyan tulajdonság, mely a legtöbb férfi számára fontos, ha leendő feleségét szeretné megtalálni.

3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft