500 ismétléses súlyzórudas kihívás

Nem kellenek a tárcsák, elég, ha csak a rudat használod a legközelebbi edzésnél.

Nem kellenek a tárcsák, elég, ha csak a rudat használod a legközelebbi edzésnél.

Az edzés során 10 gyakorlatból kell 50 ismétlést végrehajtanod, így jön ki a végére az 500.

A gyakorlatok:

  • csípőemelés
  • fekvenyomás talajon
  • Zercher guggolás
  • döntött törzsű evezés
  • fej fölé nyomás
  • bicepszezés
  • kitörés váltott lábbal
  • felhúzás
  • power punch
  • páros lábbal szökdelés
Olvasd el ezt is!
Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Ezt a 11 tulajdonságot keresik a férfiak a leendő feleségükben

Nincs persze olyan kézikönyv, melyben a tökéletes feleség minden tulajdonsága szerepel, mivel ezt lehetetlen lenne megcsinálni, annyira különbözőek vagyunk. De van néhány olyan tulajdonság, mely a legtöbb férfi számára fontos, ha leendő feleségét szeretné megtalálni.

3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft