500 ismétléses súlyzórudas kihívás

Nem kellenek a tárcsák, elég, ha csak a rudat használod a legközelebbi edzésnél.

Nem kellenek a tárcsák, elég, ha csak a rudat használod a legközelebbi edzésnél.

Az edzés során 10 gyakorlatból kell 50 ismétlést végrehajtanod, így jön ki a végére az 500.

A gyakorlatok:

  • csípőemelés
  • fekvenyomás talajon
  • Zercher guggolás
  • döntött törzsű evezés
  • fej fölé nyomás
  • bicepszezés
  • kitörés váltott lábbal
  • felhúzás
  • power punch
  • páros lábbal szökdelés
Olvasd el ezt is!
A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

A legrosszabb ételek izomnöveléshez

Kemény az edzésrved, heti 5-ször lemész gyúrni, de nem izmosodsz? Mit eszel?

Golyóbotox -miért használja egyre több férfi?

A férfiak nem tesznek ilyet! Persze, álmodban. Állítólag jövőre ez lesz az új őrület, amit sokan kipróbálnak majd.

Részeg férfi ütötte meg a kidobót, akiről kiderült, hogy MMA harcos

Rengeteg filmet láttunk, amiből kiderül, hogy csak egy módja van annak, hogy megmutasd a férfiasságod a haverok, csajod előtt: ha verekedésbe kerülsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés