500 ismétléses súlyzórudas kihívás

Nem kellenek a tárcsák, elég, ha csak a rudat használod a legközelebbi edzésnél.

Nem kellenek a tárcsák, elég, ha csak a rudat használod a legközelebbi edzésnél.

Az edzés során 10 gyakorlatból kell 50 ismétlést végrehajtanod, így jön ki a végére az 500.

A gyakorlatok:

  • csípőemelés
  • fekvenyomás talajon
  • Zercher guggolás
  • döntött törzsű evezés
  • fej fölé nyomás
  • bicepszezés
  • kitörés váltott lábbal
  • felhúzás
  • power punch
  • páros lábbal szökdelés
Olvasd el ezt is!
Miért vagy farkaséhes edzés után?

Közvetlenül edzés után agyad nem engedi, hogy éhséget érezz.

Hogyan legyél jobb ember? A Fekete vitorlák színészei elmondják!

A legújabb Men’s Health címlapján szereplő Tom Hopper is játszik a sorozatban. A magazinban megjelent cikkből sokat tanulhatsz az edzés terén, de az interjúalanyok videóban is tippeket adnak arra, hogyan lehetsz jobb ember.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft