500 ismétléses súlyzórudas kihívás

Nem kellenek a tárcsák, elég, ha csak a rudat használod a legközelebbi edzésnél.

Nem kellenek a tárcsák, elég, ha csak a rudat használod a legközelebbi edzésnél.

Az edzés során 10 gyakorlatból kell 50 ismétlést végrehajtanod, így jön ki a végére az 500.

A gyakorlatok:

  • csípőemelés
  • fekvenyomás talajon
  • Zercher guggolás
  • döntött törzsű evezés
  • fej fölé nyomás
  • bicepszezés
  • kitörés váltott lábbal
  • felhúzás
  • power punch
  • páros lábbal szökdelés
Olvasd el ezt is!
73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft