5 ok, amiért nem izmosodik a melled

Hiába gyúrsz, nem tölti meg a mellizmod a pólód? Ezek lehetnek az okok.

Hiába gyúrsz, nem tölti meg a mellizmod a pólód? Ezek lehetnek az okok.

1. Nem melegítesz be
A megfelelő bemelegítés - pulzusemelő mozdulatok, dinamikus nyújtások - növeli a testhőmérsékleted, nyújta az izomrostokat és javítja a vérkeringést. A bemelegedett izmok rugalmasabbak, nő a mobilitásuk és ennek hatására robbanékonyabban tudod végezni a gyakorlatokat.

2. Nem vagy elég lassú
Ne az ismétlések számában dönts rekordot. Ahhoz, hogy megfelelő ütemben növekedjenek az izmaid, nyomás alá kell helyezned őket. Érdemes a 2-1-3-as módszert követned: 2 másodpercig tartson, amíg felemeled a súlyt, 1 mp-ig tartsd fent, majd 3 mp alatt engedd vissza.

Olvasd el ezt is!

3. Nem elég nehéz súlyzókkal edzel
Ha hatalmas mellizmokat akarsz, keményen meg kell dolgoztatnod őket. Végezz 6-12 ismétlést, olyan nehéz súlyzókkal, hogy az utolsó pár ismétlést már nehezen tudd elvégezni, de még szabályosan.

4. Nem úgy gondolkozol, mint egy súlyemelő
Egyre több kutatás bizonyítja az agy és izmok közti összefüggést. Mindig az éppen dolgozó izomra koncentrálj, így állítólag sokkal keményebben edzhetsz.

5. Nem pihensz eleget
Ha túl gyakran és túl keményen edzel, nem nőnek az izmaid, sőt, inkább csökkennek. Egy kemény melleőzs nap után várj 2 napot a következő edzésig. Így lesz ideje regenerálódni az izmaidnak.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft