5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

1. Megfelelő hőfok
Ahogy befejezed az edzést, ugorj be a tusolóba és állítsd a testhőmérsékletednél pár fokkal hidegebbre a vizet. A forró víztől csak jobban izzadsz, a jéghideg víz pedig csak egy időre hűt le, hiszen ilyenkor gyorsan összeszűkülnek az erek, a hő pedig a testedben ragad.

2. Viselj kényelmes ruhát
Fürdés után vegyél fel bővebb, laza ruhákat, hogy a verejték el tudjon párologni.

3. Lődd be a hajad…
csak ne zselével, inkább használj hajformázó port, ami beszívja a hajadon maradt verejtéket.

4. Hűtsd a csuklód
Tartsd hideg víz alá a csuklóid néhány percre, így gyorsabban távozik a meleg a testedből.

5. Hidratálj
Csak akkor kend be magad krémmel, ha már megfelelően lehűlt a tested - mondjuk 30 perccel tusolás után.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ints búcsút a szagoknak!
Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft