5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

1. Megfelelő hőfok
Ahogy befejezed az edzést, ugorj be a tusolóba és állítsd a testhőmérsékletednél pár fokkal hidegebbre a vizet. A forró víztől csak jobban izzadsz, a jéghideg víz pedig csak egy időre hűt le, hiszen ilyenkor gyorsan összeszűkülnek az erek, a hő pedig a testedben ragad.

2. Viselj kényelmes ruhát
Fürdés után vegyél fel bővebb, laza ruhákat, hogy a verejték el tudjon párologni.

3. Lődd be a hajad…
csak ne zselével, inkább használj hajformázó port, ami beszívja a hajadon maradt verejtéket.

4. Hűtsd a csuklód
Tartsd hideg víz alá a csuklóid néhány percre, így gyorsabban távozik a meleg a testedből.

5. Hidratálj
Csak akkor kend be magad krémmel, ha már megfelelően lehűlt a tested - mondjuk 30 perccel tusolás után.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ints búcsút a szagoknak!
Videó! A középsulis futó inkább lelapátolta a havat a pályáról, futópadon futás helyett

A hó nem lehet akadály, ha profi és elkötelezett sportoló vagy. A legtöbb 18 évesnek a nagy hó annyit jelent, hogy kicsit tovább időzhet el otthon.

Teljes testet átmozgató bemelegítés 2 perc alatt

Biztosítsd be a győzelmedet a következő gyakorlatokkal!

15 szurkolócsaj, akiket megéri bekövetni instán

Az NFL egyik fénypontja a szurkolócsajok produkciója.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft