Mozgasd át az egész tested és közben égess zsírt

Pörged fel a metabolizmusod ezzel a teljes testet átmozgató edzéstervvel. Közben javíthatsz a stabilitásodon, mobilitásodon és persze izmosodni is fogsz. Jöhet?

Pörged fel a metabolizmusod ezzel a teljes testet átmozgató edzéstervvel. Közben javíthatsz a stabilitásodon, mobilitásodon és persze izmosodni is fogsz. Jöhet?

Minden gyakorlatot végezz el egymás után, csak fél perc pihenőt tarts köztük. Ha végeztél az összessel, még ismételd meg a kört 2x. A körök között pihenj 2 percet.

A gyakorlatok:

gif

1. Mountain climber emelt lábbal - 8 ismétlés

gif

2. Húzódzkodás - 8 ismétlés

gif

3. Serleg guggolás - 8 ismétlés

gif

4. Egykezes-egylábas deadlift egykezes súlyzóval - 8 ismétlés

gif

5. Evezés oldalsó plankben - 8 ismétlés

Olvasd el ezt is!
Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft