Mozgasd át az egész tested és közben égess zsírt

Pörged fel a metabolizmusod ezzel a teljes testet átmozgató edzéstervvel. Közben javíthatsz a stabilitásodon, mobilitásodon és persze izmosodni is fogsz. Jöhet?

Pörged fel a metabolizmusod ezzel a teljes testet átmozgató edzéstervvel. Közben javíthatsz a stabilitásodon, mobilitásodon és persze izmosodni is fogsz. Jöhet?

Minden gyakorlatot végezz el egymás után, csak fél perc pihenőt tarts köztük. Ha végeztél az összessel, még ismételd meg a kört 2x. A körök között pihenj 2 percet.

A gyakorlatok:

gif

1. Mountain climber emelt lábbal - 8 ismétlés

gif

2. Húzódzkodás - 8 ismétlés

gif

3. Serleg guggolás - 8 ismétlés

gif

4. Egykezes-egylábas deadlift egykezes súlyzóval - 8 ismétlés

gif

5. Evezés oldalsó plankben - 8 ismétlés

Olvasd el ezt is!
73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft