Mozgasd át az egész tested és közben égess zsírt

Pörged fel a metabolizmusod ezzel a teljes testet átmozgató edzéstervvel. Közben javíthatsz a stabilitásodon, mobilitásodon és persze izmosodni is fogsz. Jöhet?

Pörged fel a metabolizmusod ezzel a teljes testet átmozgató edzéstervvel. Közben javíthatsz a stabilitásodon, mobilitásodon és persze izmosodni is fogsz. Jöhet?

Minden gyakorlatot végezz el egymás után, csak fél perc pihenőt tarts köztük. Ha végeztél az összessel, még ismételd meg a kört 2x. A körök között pihenj 2 percet.

A gyakorlatok:

gif

1. Mountain climber emelt lábbal - 8 ismétlés

gif

2. Húzódzkodás - 8 ismétlés

gif

3. Serleg guggolás - 8 ismétlés

gif

4. Egykezes-egylábas deadlift egykezes súlyzóval - 8 ismétlés

gif

5. Evezés oldalsó plankben - 8 ismétlés

Olvasd el ezt is!
Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft