A zöld íjász edzésterve felsőtestre

Stephen Amell megmutatja, hogyan tartja izmosan a felsőtestét.

Stephen Amell megmutatja, hogyan tartja izmosan a felsőtestét.

“Annyira nehéz. Mindig más gyakorlatokat talál ki az edzőm. Van, hogy erősítő edzést végzünk traktorgumival, máskor kardiózunk. Épp annyiszor változtat az edzésterven, amennyire a testemnek szüksége van rá"-mondja Amell.

A következő alapgyakorlatok neked is segíthetnek abban, hogy megvédd a várost. És jól mutass feszülős pólóban.

Kép
forrás: menshealth.co.uk

1. Húzódzkodás: 4x10, 90 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

2. Katonai fekvőtámasz: 4x15, 30 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

3. Felülés: 4x15, 30 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

4. Kézenállás és séta a falon: 4x8, 60 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

5. Futás közepes tempóban: 1x15 perc, pihenő nélkül

Miért vagy farkaséhes edzés után?

Közvetlenül edzés után agyad nem engedi, hogy éhséget érezz.

Hogyan legyél jobb ember? A Fekete vitorlák színészei elmondják!

A legújabb Men’s Health címlapján szereplő Tom Hopper is játszik a sorozatban. A magazinban megjelent cikkből sokat tanulhatsz az edzés terén, de az interjúalanyok videóban is tippeket adnak arra, hogyan lehetsz jobb ember.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft