A zöld íjász edzésterve felsőtestre

Stephen Amell megmutatja, hogyan tartja izmosan a felsőtestét.

Stephen Amell megmutatja, hogyan tartja izmosan a felsőtestét.

“Annyira nehéz. Mindig más gyakorlatokat talál ki az edzőm. Van, hogy erősítő edzést végzünk traktorgumival, máskor kardiózunk. Épp annyiszor változtat az edzésterven, amennyire a testemnek szüksége van rá"-mondja Amell.

A következő alapgyakorlatok neked is segíthetnek abban, hogy megvédd a várost. És jól mutass feszülős pólóban.

Kép
forrás: menshealth.co.uk

1. Húzódzkodás: 4x10, 90 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

2. Katonai fekvőtámasz: 4x15, 30 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

3. Felülés: 4x15, 30 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

4. Kézenállás és séta a falon: 4x8, 60 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

5. Futás közepes tempóban: 1x15 perc, pihenő nélkül

Nem megy úgy a fogyás, ahogy szeretnéd? Segít, ha mindennap méricskélsz

A mérleg meglepően hasznos társ a felesleges kilók elleni küzdelemben.

Tényleg meg lehet halni a fehérjétől?

Az elmúlt héten sokan találkozhattak a hírrel, hogy egy ausztrál anyuka, aki versenyre készült, meghalt. A címek rendre azt taglalták, hogy a sok fehérje következtében, amit fogyasztott.

Így szabadulhatsz meg a fehér pólón lévő dezodorfolttól

Nézz körül a fehér ingjeid és pólóid között. Valószínűleg nem úgy néznek ki, mint új korukban, mivel biztos, hogy 1-2 darabon ott egy hatalmas, sárga folt.

Ez a férfi 63 kilótól szabadult meg! Mindössze néhány alapanyagot iktatott ki az étrendjéből

Miután Patrick Delaney édesapja meghalt szívrohamban, a férfi változtatott az életmódján.

Ki nem állhatod a kardiót? Így teheted elviselhetőbbé

Nem árt néha megtörni az edzőtermi monotonitást.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Men’s Health 1 éves előfizetés (6 lapszám) - Sulinap akció

Csak 2685 Ft