A zöld íjász edzésterve felsőtestre

Stephen Amell megmutatja, hogyan tartja izmosan a felsőtestét.

Stephen Amell megmutatja, hogyan tartja izmosan a felsőtestét.

“Annyira nehéz. Mindig más gyakorlatokat talál ki az edzőm. Van, hogy erősítő edzést végzünk traktorgumival, máskor kardiózunk. Épp annyiszor változtat az edzésterven, amennyire a testemnek szüksége van rá"-mondja Amell.

A következő alapgyakorlatok neked is segíthetnek abban, hogy megvédd a várost. És jól mutass feszülős pólóban.

Kép
forrás: menshealth.co.uk

1. Húzódzkodás: 4x10, 90 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

2. Katonai fekvőtámasz: 4x15, 30 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

3. Felülés: 4x15, 30 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

4. Kézenállás és séta a falon: 4x8, 60 mp pihenő

Kép
forrás: menshealth.co.uk

5. Futás közepes tempóban: 1x15 perc, pihenő nélkül

7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

A legrosszabb ételek izomnöveléshez

Kemény az edzésrved, heti 5-ször lemész gyúrni, de nem izmosodsz? Mit eszel?

Golyóbotox -miért használja egyre több férfi?

A férfiak nem tesznek ilyet! Persze, álmodban. Állítólag jövőre ez lesz az új őrület, amit sokan kipróbálnak majd.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés