Ezért ráng az izmod súlyemelés közben

A tikkelés elég idegesítő lehet. Elmondjuk, mi okozza és mikor kell aggódnod.

A tikkelés elég idegesítő lehet. Elmondjuk, mi okozza és mikor kell aggódnod.

A súlyzós edzés hatására elfáradhatnak az izmaid, de az is előfordulhat, hogy maguktól elkezdenek rángani. Ezeket az apró mozgásokat az izmok faszcikulációjának nevezik (milyen szép), de legtöbbször nem kell aggódnod miattuk. A rángás oka az izomrostokban lévő elektrolitok kiegyenlítetlen szintje. Ilyenkor érdemes többet innod edzés előtt és után. A hideg víz a legjobb választás rövid edzések során, de ha fél óránál többet mozogsz, érdemes sportitalra váltanod. Utóbbi segít pótolni az elvesztett elektrolitokat.

Ha az izomrángás nem múlik el napokon belül, esetleg aludni sem tudsz miatta, érdemes orvoshoz fordulnod. Ha fájdalommal is jár, az szakadás, vagy húdás jele is lehet. Sőt, a hosszú ideig tartó rángások mögött vese-, vagy pajzsmirigy problémák is állhatnak.

Olvasd el ezt is!
Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft