Ugye te sem hagyod ki a vádlit a heti edzésprogramból?

Megállíthatatlanul itt a nyár és vele a rövidnadrágok ideje, és bizony a vékony lábszár nem túl esztétikus. E terület vastagságát főleg a vádli adja, nézzünk tehát pár gyakorlatot erre az izomcsoportra.

Megállíthatatlanul itt a nyár és vele a rövidnadrágok ideje, és bizony a vékony lábszár nem túl esztétikus. E terület vastagságát főleg a vádli adja, nézzünk tehát pár gyakorlatot erre az izomcsoportra.

Kép

1. Álló vádligyakorlat step padon

Helyezkedj el a steppad szélén úgy, hogy a sarkaid a levegőben legyenek, lábfejek szűken! Egyik kezeddel kapaszkodj meg egy fix pontban, hogy a gyakorlat végrehajtása közben meg tudd őrizni az egyensúlyodat! Másik kezedben nehezítésnek foghatsz kézisúlyzót, tárcsát, kettlebellt. Kontroláltan süllyeszd a sarkad majd a vádlit megfeszítve állj lábújjhegyre. A mozdulat kezdő és végpontjában is kitarthatod egy ütemet a mozdulatot ezzel növelve a gyakorlat hatékonyságát! Dolgozz minnél nagyobb mozgástartományban!

2. Guggoló vádligyakorlat saját testsúllyal

Keress egy fix pontot példálul a bordásfal fokait! Guggolj le elé, kapaszkodj meg, hogy megőrizd az egyensúlyodat! A vádli megfeszítésével emeld a sarkadat, egészen addig míg már csak a lábpárna van a talajon. A felső holtponton tartsd ki a mozdulatot! Figyelj arra, hogy csak a vádli erejével és bokaizületből dolgozz!

Kép

3. Bónusz gyakorlat: vádli erősítése gumikötél segítségével

Ha unod a hagyományos vádligyakorlatokat, ülj le a talajra, a lábszár alsó részét az achilles innál támasztd alá egy smr hengerrel ezzel megoldva a lábfejek szabad mozgását. Egy erős gumikötelet fűzz át a talpadon és feszítsd meg. Majd a lábfejet a vádli megfeszítésével talpi írányba hajlítsd! Végezd el a gyakorlatot mindkét oldalra, pihenőidő nem szükséges, hiszem amig az egyik oldal dolgozik addig a másik oldal pihen.

1. Álló vádligyakorlat step padon 4x25

2. Guggoló vádligyakorlat saját testúllyal 4x25

3. Vádli erősítése gumikötél segítségével 4x50

írta: Zákányi Zoltán / BladeSport

73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft