Ugye te sem hagyod ki a vádlit a heti edzésprogramból?

Megállíthatatlanul itt a nyár és vele a rövidnadrágok ideje, és bizony a vékony lábszár nem túl esztétikus. E terület vastagságát főleg a vádli adja, nézzünk tehát pár gyakorlatot erre az izomcsoportra.

Megállíthatatlanul itt a nyár és vele a rövidnadrágok ideje, és bizony a vékony lábszár nem túl esztétikus. E terület vastagságát főleg a vádli adja, nézzünk tehát pár gyakorlatot erre az izomcsoportra.

Kép

1. Álló vádligyakorlat step padon

Helyezkedj el a steppad szélén úgy, hogy a sarkaid a levegőben legyenek, lábfejek szűken! Egyik kezeddel kapaszkodj meg egy fix pontban, hogy a gyakorlat végrehajtása közben meg tudd őrizni az egyensúlyodat! Másik kezedben nehezítésnek foghatsz kézisúlyzót, tárcsát, kettlebellt. Kontroláltan süllyeszd a sarkad majd a vádlit megfeszítve állj lábújjhegyre. A mozdulat kezdő és végpontjában is kitarthatod egy ütemet a mozdulatot ezzel növelve a gyakorlat hatékonyságát! Dolgozz minnél nagyobb mozgástartományban!

2. Guggoló vádligyakorlat saját testsúllyal

Keress egy fix pontot példálul a bordásfal fokait! Guggolj le elé, kapaszkodj meg, hogy megőrizd az egyensúlyodat! A vádli megfeszítésével emeld a sarkadat, egészen addig míg már csak a lábpárna van a talajon. A felső holtponton tartsd ki a mozdulatot! Figyelj arra, hogy csak a vádli erejével és bokaizületből dolgozz!

Kép

3. Bónusz gyakorlat: vádli erősítése gumikötél segítségével

Ha unod a hagyományos vádligyakorlatokat, ülj le a talajra, a lábszár alsó részét az achilles innál támasztd alá egy smr hengerrel ezzel megoldva a lábfejek szabad mozgását. Egy erős gumikötelet fűzz át a talpadon és feszítsd meg. Majd a lábfejet a vádli megfeszítésével talpi írányba hajlítsd! Végezd el a gyakorlatot mindkét oldalra, pihenőidő nem szükséges, hiszem amig az egyik oldal dolgozik addig a másik oldal pihen.

1. Álló vádligyakorlat step padon 4x25

2. Guggoló vádligyakorlat saját testúllyal 4x25

3. Vádli erősítése gumikötél segítségével 4x50

írta: Zákányi Zoltán / BladeSport

7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

A legrosszabb ételek izomnöveléshez

Kemény az edzésrved, heti 5-ször lemész gyúrni, de nem izmosodsz? Mit eszel?

Golyóbotox -miért használja egyre több férfi?

A férfiak nem tesznek ilyet! Persze, álmodban. Állítólag jövőre ez lesz az új őrület, amit sokan kipróbálnak majd.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés