Ugye te sem hagyod ki a vádlit a heti edzésprogramból?

Megállíthatatlanul itt a nyár és vele a rövidnadrágok ideje, és bizony a vékony lábszár nem túl esztétikus. E terület vastagságát főleg a vádli adja, nézzünk tehát pár gyakorlatot erre az izomcsoportra.

Megállíthatatlanul itt a nyár és vele a rövidnadrágok ideje, és bizony a vékony lábszár nem túl esztétikus. E terület vastagságát főleg a vádli adja, nézzünk tehát pár gyakorlatot erre az izomcsoportra.

Kép

1. Álló vádligyakorlat step padon

Helyezkedj el a steppad szélén úgy, hogy a sarkaid a levegőben legyenek, lábfejek szűken! Egyik kezeddel kapaszkodj meg egy fix pontban, hogy a gyakorlat végrehajtása közben meg tudd őrizni az egyensúlyodat! Másik kezedben nehezítésnek foghatsz kézisúlyzót, tárcsát, kettlebellt. Kontroláltan süllyeszd a sarkad majd a vádlit megfeszítve állj lábújjhegyre. A mozdulat kezdő és végpontjában is kitarthatod egy ütemet a mozdulatot ezzel növelve a gyakorlat hatékonyságát! Dolgozz minnél nagyobb mozgástartományban!

2. Guggoló vádligyakorlat saját testsúllyal

Keress egy fix pontot példálul a bordásfal fokait! Guggolj le elé, kapaszkodj meg, hogy megőrizd az egyensúlyodat! A vádli megfeszítésével emeld a sarkadat, egészen addig míg már csak a lábpárna van a talajon. A felső holtponton tartsd ki a mozdulatot! Figyelj arra, hogy csak a vádli erejével és bokaizületből dolgozz!

Kép

3. Bónusz gyakorlat: vádli erősítése gumikötél segítségével

Ha unod a hagyományos vádligyakorlatokat, ülj le a talajra, a lábszár alsó részét az achilles innál támasztd alá egy smr hengerrel ezzel megoldva a lábfejek szabad mozgását. Egy erős gumikötelet fűzz át a talpadon és feszítsd meg. Majd a lábfejet a vádli megfeszítésével talpi írányba hajlítsd! Végezd el a gyakorlatot mindkét oldalra, pihenőidő nem szükséges, hiszem amig az egyik oldal dolgozik addig a másik oldal pihen.

1. Álló vádligyakorlat step padon 4x25

2. Guggoló vádligyakorlat saját testúllyal 4x25

3. Vádli erősítése gumikötél segítségével 4x50

írta: Zákányi Zoltán / BladeSport

Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Ezt a 11 tulajdonságot keresik a férfiak a leendő feleségükben

Nincs persze olyan kézikönyv, melyben a tökéletes feleség minden tulajdonsága szerepel, mivel ezt lehetetlen lenne megcsinálni, annyira különbözőek vagyunk. De van néhány olyan tulajdonság, mely a legtöbb férfi számára fontos, ha leendő feleségét szeretné megtalálni.

3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft