2 zsírbombázó gyakorlat az edzésed végére

Olyan finálét végezz az edzés végén, ami megtölti az agyad endorfinnal!

Olyan finálét végezz az edzés végén, ami megtölti az agyad endorfinnal!

Mutatunk 2 lehetséges opciót, melyek közül bármelyikkel megkoronázhatod a teremben töltött időt.

1. 500-méteres evezés

Evezz olyan gyorsan, ahogy csak tudsz 500 méteren keresztül.

Miért jó? Ez a gyakorlat az izmaid állóképességére koncentrál. Mivel a sprintek hosszabb ideig tartanak, az aerob energiaraktárakra is szükség van, hogy teljesítsd.

Olvasd el ezt is!

2. Saját testsúlyos kör

Szünet nélkül végezd a gyakorlatokat, majd ismételd meg a kört 3-szor.

  1. Burpee - 10 ismétlés
  2. Mountain climber - 30 mp
  3. Bodysaw (plankból helyezd át a súlypontod előre-hátra) - 30 mp

Ezek a gyors mozdulatok az egekbe emelik a pulzusod, ráadásul semmilyen eszközre nincs szükséged, hogy elvégezd őket.

Egy pornósztár rangsorolja az összes népszerű szexvideót, amiben hírességek szerepelnek

Az elmúlt 10-15 évben sorra robbantak ki a botrányok az énekesek, színésznők kiszivárgott szexvideói miatt. Mielőtt mindre rákeresnél, előbb olvass egy kicsit tovább, mivel Joanna Angel is elmondja véleményét róluk.

Tésztavacsora 15 perc alatt, 29 gramm fehérjével

A recept nem titkolt célja, hogy ne tudj kifogást találni arra, hogy miért nem főzöl otthon. És mik a leggyakoribb kifogások?

Furcsa szexfétisek, amikre tuti nem mersz rákeresni a neten

Ha szeretnéd kínosabbá tenni a kocsmázós beszélgetéseket, ne menj el a következő érdekes fogalmak mellett.

35 hihetetlen érzés, ami legalább olyan jó, mint az orgazmus

Nem csak a szex kápráztathat el csodálatos érzésekkel.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft