2 zsírbombázó gyakorlat az edzésed végére

Olyan finálét végezz az edzés végén, ami megtölti az agyad endorfinnal!

Olyan finálét végezz az edzés végén, ami megtölti az agyad endorfinnal!

Mutatunk 2 lehetséges opciót, melyek közül bármelyikkel megkoronázhatod a teremben töltött időt.

1. 500-méteres evezés

Evezz olyan gyorsan, ahogy csak tudsz 500 méteren keresztül.

Miért jó? Ez a gyakorlat az izmaid állóképességére koncentrál. Mivel a sprintek hosszabb ideig tartanak, az aerob energiaraktárakra is szükség van, hogy teljesítsd.

Olvasd el ezt is!

2. Saját testsúlyos kör

Szünet nélkül végezd a gyakorlatokat, majd ismételd meg a kört 3-szor.

  1. Burpee - 10 ismétlés
  2. Mountain climber - 30 mp
  3. Bodysaw (plankból helyezd át a súlypontod előre-hátra) - 30 mp

Ezek a gyors mozdulatok az egekbe emelik a pulzusod, ráadásul semmilyen eszközre nincs szükséged, hogy elvégezd őket.

Ajjajj...ez a népszerű szokás annyira veszélyes a közlekedésre, mint az ittas vezetés

Reméljük, hogy ittasan soha nem ülsz be a volán mögé. De van egy másik dolog, ami legalább annyira rizikós, mint piásan vezetni.

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft