2 zsírbombázó gyakorlat az edzésed végére

Olyan finálét végezz az edzés végén, ami megtölti az agyad endorfinnal!

Olyan finálét végezz az edzés végén, ami megtölti az agyad endorfinnal!

Mutatunk 2 lehetséges opciót, melyek közül bármelyikkel megkoronázhatod a teremben töltött időt.

1. 500-méteres evezés

Evezz olyan gyorsan, ahogy csak tudsz 500 méteren keresztül.

Miért jó? Ez a gyakorlat az izmaid állóképességére koncentrál. Mivel a sprintek hosszabb ideig tartanak, az aerob energiaraktárakra is szükség van, hogy teljesítsd.

Olvasd el ezt is!

2. Saját testsúlyos kör

Szünet nélkül végezd a gyakorlatokat, majd ismételd meg a kört 3-szor.

  1. Burpee - 10 ismétlés
  2. Mountain climber - 30 mp
  3. Bodysaw (plankból helyezd át a súlypontod előre-hátra) - 30 mp

Ezek a gyors mozdulatok az egekbe emelik a pulzusod, ráadásul semmilyen eszközre nincs szükséged, hogy elvégezd őket.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Asics fuzeX Rush – A kényelmes mindenes

Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy inkább futni szeretnék benne, vagy egy szabadtéri technopartin toporogni. Igazi mindenesnek tűnik.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft