2 zsírbombázó gyakorlat az edzésed végére

Olyan finálét végezz az edzés végén, ami megtölti az agyad endorfinnal!

Olyan finálét végezz az edzés végén, ami megtölti az agyad endorfinnal!

Mutatunk 2 lehetséges opciót, melyek közül bármelyikkel megkoronázhatod a teremben töltött időt.

1. 500-méteres evezés

Evezz olyan gyorsan, ahogy csak tudsz 500 méteren keresztül.

Miért jó? Ez a gyakorlat az izmaid állóképességére koncentrál. Mivel a sprintek hosszabb ideig tartanak, az aerob energiaraktárakra is szükség van, hogy teljesítsd.

Olvasd el ezt is!

2. Saját testsúlyos kör

Szünet nélkül végezd a gyakorlatokat, majd ismételd meg a kört 3-szor.

  1. Burpee - 10 ismétlés
  2. Mountain climber - 30 mp
  3. Bodysaw (plankból helyezd át a súlypontod előre-hátra) - 30 mp

Ezek a gyors mozdulatok az egekbe emelik a pulzusod, ráadásul semmilyen eszközre nincs szükséged, hogy elvégezd őket.

Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft