Borsófehérje - megéri kipróbálnod?

Egyre népszerűbbek a növényi fehérjeporok, ezek közül pedig a borsófehérjét használják sokan. Megmutatjuk, tényleg érdemes-e lecserélned a savót a zöldségre.

Egyre népszerűbbek a növényi fehérjeporok, ezek közül pedig a borsófehérjét használják sokan. Megmutatjuk, tényleg érdemes-e lecserélned a savót a zöldségre.

Mi a különbség?

A borsófehérje nem tartalmaz semmilyen tejet, ezért az allergiásoknak jó választás lehet. Emellett megadhatja azt a mennyiségű proteint, mely nélkülözhetetlen az izomépítéshez. A borsófehérje teljes protein, mind a 9 esszenciális aminosav megtalálható benne - így a BCAA-k is-, melyek fontosak, ha izmosodni szeretnél.

Borsó vs. savó

Kép

Működik?

A számokat nézve kevesebb BCAA-t tartalmaz a borsófehérje, viszont háromszor annyi arginin van benne, mint a savófehérjében. Az arginin pedig szintén fontos az izomépítéshez, így nem árt, ha ebből is megfelelő mennyiségűt viszel be belőle. Egy tavalyi kutatás azt is bizonyította, hogy a borsófehérjét fogyasztó 18-35 év közötti férfiaknak ugyannnyival nőtt a bicepszük, mint a savót fogyasztó társaiknak.

Melyiket válaszd?

Ha kerülöd a szóját és tejtermékeket, a borsófehérje a nyerő. Ha nem vagy vegán, vagy allergiás, akkor viszont nem érdemes lecserélned a jól bevált savót.

Olvasd el ezt is!
Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft