Az 5 legrosszabb dolog, amit edzés előtt ihatsz

Ha megfelelően hidratálod magad edzés előtt, az izmaid a legjobb formájukat hozzák -így te is. Ha viszont dehidratáltan állsz neki a mozgásnak, nem lesz elég izomerőd és kevésbé pontosan, szabályosan tudod végrehajtani a gyakorlatokat.

Ha megfelelően hidratálod magad edzés előtt, az izmaid a legjobb formájukat hozzák -így te is. Ha viszont dehidratáltan állsz neki a mozgásnak, nem lesz elég izomerőd és kevésbé pontosan, szabályosan tudod végrehajtani a gyakorlatokat.

A legjobb, ha edzés előtt megiszol fél liter vizet, aztán bemelegítés, mozgás közben is fogyasztasz belőle. De mi az, amit nem szabad innod? Megmutatjuk

1. Tejes energiaitalok
Érdemes edzés utánra hagynod, mivel a tejben lévő fehérjét, szénhidrátot és zsírokat sokáig emészti a szervezeted. Inkább fogyassz savófehérjét vízzel.

2. Cukros gyümölcsitalok
Lehet, hogy gyerekkorodban sok energiát adtak, de a bennük lévő magas fruktóztartalmú kukoricaszirup májproblémákat, anyagcserezavart és elhízást is okozhat. Inkább készíts házilag ízesített vizet, vagy fogyassz kókuszvizet!

Olvasd el ezt is!

3. Alkohol
Ha pár órával edzés előtt fogyasztod, garantált a bukás. Az alkohol gyulladásfokozó, emellett negítvan hat az egyensúly érzékedre és dehidratál. Inkább kávézz helyette!

A cikk folytatását itt találod.

Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft