Az 5 legrosszabb dolog, amit edzés előtt ihatsz

Ha megfelelően hidratálod magad edzés előtt, az izmaid a legjobb formájukat hozzák -így te is. Ha viszont dehidratáltan állsz neki a mozgásnak, nem lesz elég izomerőd és kevésbé pontosan, szabályosan tudod végrehajtani a gyakorlatokat.

Ha megfelelően hidratálod magad edzés előtt, az izmaid a legjobb formájukat hozzák -így te is. Ha viszont dehidratáltan állsz neki a mozgásnak, nem lesz elég izomerőd és kevésbé pontosan, szabályosan tudod végrehajtani a gyakorlatokat.

A legjobb, ha edzés előtt megiszol fél liter vizet, aztán bemelegítés, mozgás közben is fogyasztasz belőle. De mi az, amit nem szabad innod? Megmutatjuk

1. Tejes energiaitalok
Érdemes edzés utánra hagynod, mivel a tejben lévő fehérjét, szénhidrátot és zsírokat sokáig emészti a szervezeted. Inkább fogyassz savófehérjét vízzel.

2. Cukros gyümölcsitalok
Lehet, hogy gyerekkorodban sok energiát adtak, de a bennük lévő magas fruktóztartalmú kukoricaszirup májproblémákat, anyagcserezavart és elhízást is okozhat. Inkább készíts házilag ízesített vizet, vagy fogyassz kókuszvizet!

Olvasd el ezt is!

3. Alkohol
Ha pár órával edzés előtt fogyasztod, garantált a bukás. Az alkohol gyulladásfokozó, emellett negítvan hat az egyensúly érzékedre és dehidratál. Inkább kávézz helyette!

A cikk folytatását itt találod.

Glutamin – Tényleg segít izmot építeni?

A glutamin az egyik leggyakrabban emlegetett aminosav. Amikor elmegyünk egy kiegészítőket áruló boltba, akkor az eladó a fehérje, BCAA és vitamin eladása után ezt is elkezdi nekünk ajánlgatni.

A heteroszexuális nőknek van a legkevesebb orgazmusa

Egy elég lehangoló kutatási eredmény szerint a heteroszexuális nők kevesebb orgazmust élnek át, mint bárki más.

Ételek, amikkel felveheted a harcot a kopaszodás ellen

Egyre több a kihullott hajszál a lefolyóban? Nem vagy egyedül! A kopaszodás okai nagyon változatosak lehetnek, például autoimmun betegség, cukorbetegség, vitaminhiány, stressz és az alváshiány is produkálhat hasonló tüneteket.

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft