Az 5 legrosszabb dolog, amit edzés előtt ihatsz

Ha megfelelően hidratálod magad edzés előtt, az izmaid a legjobb formájukat hozzák -így te is. Ha viszont dehidratáltan állsz neki a mozgásnak, nem lesz elég izomerőd és kevésbé pontosan, szabályosan tudod végrehajtani a gyakorlatokat.

Ha megfelelően hidratálod magad edzés előtt, az izmaid a legjobb formájukat hozzák -így te is. Ha viszont dehidratáltan állsz neki a mozgásnak, nem lesz elég izomerőd és kevésbé pontosan, szabályosan tudod végrehajtani a gyakorlatokat.

A legjobb, ha edzés előtt megiszol fél liter vizet, aztán bemelegítés, mozgás közben is fogyasztasz belőle. De mi az, amit nem szabad innod? Megmutatjuk

1. Tejes energiaitalok
Érdemes edzés utánra hagynod, mivel a tejben lévő fehérjét, szénhidrátot és zsírokat sokáig emészti a szervezeted. Inkább fogyassz savófehérjét vízzel.

2. Cukros gyümölcsitalok
Lehet, hogy gyerekkorodban sok energiát adtak, de a bennük lévő magas fruktóztartalmú kukoricaszirup májproblémákat, anyagcserezavart és elhízást is okozhat. Inkább készíts házilag ízesített vizet, vagy fogyassz kókuszvizet!

Olvasd el ezt is!

3. Alkohol
Ha pár órával edzés előtt fogyasztod, garantált a bukás. Az alkohol gyulladásfokozó, emellett negítvan hat az egyensúly érzékedre és dehidratál. Inkább kávézz helyette!

A cikk folytatását itt találod.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft