3 gyakorlatos edzésterv lábra

Ha igazi funkcionális erőt szeretnél kapni, térj vissza az alapokhoz. 3 gyakorlat elég ahhoz, hogy izmos, erős lábaid legyenek.

Ha igazi funkcionális erőt szeretnél kapni, térj vissza az alapokhoz. 3 gyakorlat elég ahhoz, hogy izmos, erős lábaid legyenek.

A gyakorlatokat egyforma súllyal végezd. Ha könnyű, legközelebb növeld a súlyt 2.5-5 kilóval.

Kép

1. Guggolás súlyzóval - 5x5, 2 perc pihenő

Olvasd el ezt is!
Kép

2. Deadlift - 5x5, 2 perc pihenő

Kép

3. Superman - 4x10, 90 mp pihenő

Hogyan legyél jobb ember? A Fekete vitorlák színészei elmondják!

A legújabb Men’s Health címlapján szereplő Tom Hopper is játszik a sorozatban. A magazinban megjelent cikkből sokat tanulhatsz az edzés terén, de az interjúalanyok videóban is tippeket adnak arra, hogyan lehetsz jobb ember.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft