3 gyakorlatos edzésterv lábra

Ha igazi funkcionális erőt szeretnél kapni, térj vissza az alapokhoz. 3 gyakorlat elég ahhoz, hogy izmos, erős lábaid legyenek.

Ha igazi funkcionális erőt szeretnél kapni, térj vissza az alapokhoz. 3 gyakorlat elég ahhoz, hogy izmos, erős lábaid legyenek.

A gyakorlatokat egyforma súllyal végezd. Ha könnyű, legközelebb növeld a súlyt 2.5-5 kilóval.

Kép

1. Guggolás súlyzóval - 5x5, 2 perc pihenő

Olvasd el ezt is!
Kép

2. Deadlift - 5x5, 2 perc pihenő

Kép

3. Superman - 4x10, 90 mp pihenő

Orlando Bloom gyilkos edzésterve biztos, hogy padlóra küld!

Az is kiderül, hogyan tökéletesítheted a húzódzkodást!

4 férfi, aki 30 éves kora előtt kezdett kopaszodni, elárulja, miért nem kell paráznod emiatt

A hajhullás mindenkit utolér. Egy kutatás szerint 35 éves korukra már a férfiak kétharmadának elkezd hullani a haja.

4 reggeli hiba, amivel simán tönkreteheted a napodat

Ezekre figyelj a nap első étkezésénél.

A rendszeres önkielégítés nemcsak az egészségednek, hanem az alakodnak is jót tesz! Mutatjuk, miért!

Felejtsd el, amit anyukád mondott - a maszturbálás az egészséges és boldog élet egyik kulcsa!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft