10 gyakorlat, ami több zsírt éget, mint a futás

Ha nem szeretsz futni, vagy gyorsabban szeretnél megszabadulni a pluszkilóktól, mindenképp próbáld ki a következő gyakorlatokat.

Ha nem szeretsz futni, vagy gyorsabban szeretnél megszabadulni a pluszkilóktól, mindenképp próbáld ki a következő gyakorlatokat.

Mivel az intenzív súlyzós edzéssel több kalóriát éhethetsz, mint futással - akár 71 százalékkal is -, ideje erre váltanod a gyorsabb eredményekért.

1. Kettlebell lendítés: megmozgatja a farizmokat és combizmokat, ráadásul a pulzusod is az egekbe szökik tőle.

2. Evezés: akár 377 kalóriát is elégethetsz 30 perc alatt, ha elég keményen csináldo.

3. Burpee: Ha legalább 10-et csinálsz percenként, úgy felpörög a metabolizmusod, mintha bringán sprintelnél.

4. Airdyne bringás sprint: tekerj minél keményebben, hogy percenként akár 87 kalóriát is elégess.

5. Ugrókötelezés: 100-120 ugrással percenként 13 kalóriát égethetsz.

Olvasd el ezt is!

6. Fatbike: ez téli sport, de mivel elég nehéz tekerni a bringát hóban, simán meglesz 25 elégetett kalória percenként.

7. Cindy (5 húzódzkodás, 10 fekvőtámasz, 15 guggolás - 20 percen át): biztos, hogy magasra emeli a pulzusod.

8. Cross-country síelés: a felsőtesteddel tolod magad, az alsóval pedig húzod, tehát lényegében az egész tested dolgozik. Egy jófajta sízéssel akár 12 kalóriát is elégethetsz percenként.

9. Tabata guggolásból felugrás ( 20 mp guggolás, 10 mp pihenő): edzés után még fél órával is pörögni fog a metabolizmusod.

10. Kötélrázás: Átlagosan 10.3 kalóriát égethetsz el vele percenként.

Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft